عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تعطیلی ادارات،ارگانها، اصناف و بانک های آزادشهر از روز دوشنبه

فرماندار آزادشهر:

تعطیلی ادارات،ارگانها، اصناف و بانک های آزادشهر از روز دوشنبه

 

تعطیلی ادارات،ارگانها، اصناف و بانک های آزادشهر از روز دوشنبه

حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر از تعطیلی ادارات ، ارگانها ، اصناف و بانک ها از دوشنبه 25 مردادماه تا پایان روز کاری شنبه 30 مردادماه به مدت شش روز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ،حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر از تعطیلی ادارات ، ارگانها ، اصناف و بانک ها از دوشنبه 25 مردادماه تا پایان روز کاری شنبه 30 مردادماه به مدت شش روز خبر داد.
فرماندار آزادشهر در مورد جزئیات مصوبات و تعطیلات اظهار داشت: بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا کلیه ادارات، ارگانها، اصناف و بانک ها به غیر از مشاغل خدمات رسان ضروری و گروه شغلی یک از دوشنبه 25 مردادماه تا پایان روز کاری شنبه 30 مردادماه تعطیل می باشد.
وی ادامه داد: رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ضروری است.
ایشان در خصوص جزئیات مصوبه جدید ستاد ملی کرونا درباره ممنوعیت تردد گفت:از ساعت 12  فردا یکشنبه (24 مرداد) ممنوعیت تردد با شدت بیشتر اجرا و تا نیمه شب جمعه (5 شهریور) ادامه خواهد داشت و همه مجوزهایی که تا کنون برای تردد صادر شده است، لغو می شود.
فرماندار آزادشهر با اشاره به ضمانت های اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا گفت : دادستانی با همکاری نیروی انتظامی ، شبکه بهداشت، اداره صمت و اصناف موظف به نظارت هستند و بخشداران ،شهرداران و دهیاران با هر روشی از ورود افراد به تفرجگاه ها ممانعت به عمل آورند و رعایت پروتکل های بهداشتی در اصناف گروه یک بسیار مهم است و اگر رعایت نکنند قطعا پلمپ خواهند شد. بسیج و سپاه به نیروی انتظامی در اجرای قانون کمک خواهند کرد.
فرماندار آزادشهر در خصوص برگزاری مراسمات محرم گفت : در فضای بسته برگزاری عزاداری ممنوع است و برای برگزاری عزاداری مدارس در خدمت هیات ها هستند و هر گونه دسته روی ممنوع است. توزیع هرگونه نذورات در هیات ها ممنوع است و رعایت زمان ۲ ساعت عزاداری الزامی است.

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 352
  • کد خبر : 85367