عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس شهرستان آزادشهر برگزار شد

به ریاست فرماندار آزادشهر :

جلسه ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس شهرستان آزادشهر برگزار شد

 جلسه ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس شهرستان آزادشهر برگزار شد

با توجه به نزدیکی هفته دفاع مقدس جلسه هماهنگی و برنامه ریزی جهت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ریاست ملک حسینی فرماندار در فرمانداری شهرستان آزادشهر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر،در این جلسه فرماندار آزادشهر ضمن تبریک پیشاپیش هفته دفاع مقدس به اعضای جلسه وایثارگران شهرستان گفت:هفته دفاع مقدس یاد آور تلاش وایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای گرانقدری است که در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزشهای انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.

 ملک حسینی گفت: فرهنگ و آرمان های هشت سال دفاع مقدس و یاد و نام شهدا باید در جامعه زنده مانده و در نسل جوان نهادینه شود.

فرماندار و رئیس ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس شهرستان آزادشهر با اشاره به تحمیل هشت ساله جنگ توسط رژیم صدام علیه کشورمان اظهار داشت: در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی صدام با حمایت استکبار جهانی به کشورمان تجاوز نمود ولی با رهبری امام خمینی (ره) و با حضور جوانان مومن و انقلابی این توطئه استکبار جهانی شکست خورد.

 وی با بیان اینکه امسال آذین بندی و زیبا سازی چهره شهر به مناسبت دفاع مقدس باید جلوه بیشتری داشته باشد، گفت: برگزاری رژه موتوری، غبارروبی مزار شهدا و حرکت های نمایشی و نمایشگاه عکس شهیدان از جمله برنامه های جانبی این هفته خواهد بود. 

 حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر در این جلسه گفت: دفاع و پیروزی در دورانی که بیش از 80 کشور جهان به طور علنی از رژیم عراق حمایت می کردند، از برکات اطاعت از ولایت و اتحاد بود که اکنون دشمنان آن را نشانه گرفته اند.

امام جمعه آزادشهر اضافه کرد: دفاع مقدس جنگ بین اسلام و کفر بود که با پیروزی رزمندگان اسلام به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه هر کجا آمریکا و نظام اسکتبار حضور داشته منجر به نابودی آن منطقه شده است، بیان کرد: امروزه لشکرکشی و تصرف خاک افغانستان توسط طالبان حاصل حضور بی مورد آمریکا در منطقه بوده که براساس منافع آن کشور انجام شد.

 

جلسه ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

 

 

 

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 182
  • کد خبر : 85858