عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خانه ورزش روستایی در روستای رحیم آباد شهرستان آزادشهر افتتاح شد

با حضور فرماندار آزادشهر:

خانه ورزش روستایی در روستای رحیم آباد شهرستان آزادشهر افتتاح شد

خانه ورزش روستایی در روستای رحیم آباد شهرستان آزادشهر افتتاح شد

فرماندار آزادشهر در آئین افتتاحیه خانه ورزش روستایی در روستای رحیم آباد با اشاره به اهمیت ورزش روستایی بیان کرد: تجهیز خانه های ورزش گام مهمی برای رشد و شناسایی استعدادهای ورزش روستایی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، ملک حسینی فرماندار آزادشهر در مراسم افتتاح خانه ورزش روستایی روستای رحیم آباد از توابع بخش چشمه ساران شهرستان گفت : خانه‌های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستاها با مشارکت فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، ستاد مبارزه با موادمخدر و وزارت ورزش و جوانان کشور ساخته و تجهیز می‌شوند.

ملک حسینی میز پینگ پنگ، راکت و توپ میز فوتبال دستی، صفحه شطرنج، دارت و تاتامی را از جمله تجهیزات این خانه‌های ورزش روستایی عنوان کرد.

فرماندار آزادشهر با تشکر از مجموعه ورزش و جوانان و هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی آزادشهر گفت : با تجهیز خانه های ورزش روستایی می توان امیدوار بود که توزیع امکانات ورزشی در مناطق محروم و روستاها به عدالت نزدیک می شود و روستائیان هم از امکانات ورزشی بهره مند می شود.

حمیدرضا ملک حسینی با بیان اینکه تاکنون 8 خانه ورزش روستایی در این شهرستان تجهیز شده‌اند، تاکید کرد: خانه‌های ورزش روستایی نقش بسزایی در توسعه ورزش و کاهش آسیب‌های اجتماعی در روستاها دارند.

ایشان در پایان اظهار کرد: خانه ورزش روستایی روستای رحیم آباد با اعتباری بالغ بر 150 میلیون ریال افتتاح و به این شهرستان اختصاص داده شده است .

 

خانه ورزش روستایی در روستای رحیم آباد شهرستان آزادشهر افتتاح شد

 

خانه ورزش روستایی در روستای رحیم آباد شهرستان آزادشهر افتتاح شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 286
  • کد خبر : 86425