عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آزادشهر برگزار شد

به ریاست فرماندار آزادشهر :

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آزادشهر برگزار شد

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

 

جلسه ستاد ساماندهي امور جوانان شهرستان آزادشهر با محوريت برنامه ريزي و هماهنگي بمناسبت برگزاري ويژه برنامه هاي هفته تربيت بدني ، ورزش و نشاط اجتماعی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در این جلسه ضمن تبریک هفته تربیت بدنی گفت : برنامه ريزي جهت تامين مسکن ، ايجاد اشتغال و اوقات فراغت مهمترين و اساسي ترين وظايف ستاد ساماندهي امور جوانان است و تمام ظرفيت هاي شهرستان در راستاي تحقق اين موارد  بايد بکارگرفته شود.

فرماندار آزادشهر با اشاره به اينکه روز 26 مهرماه بعنوان روز تربيت بدني و ورزش نامگذاري شده است گفت براي گراميداشت اين هفته برنامه هاي متعدد و متنوعي با محوريت اداره ورزش و جوانان و همکاري ساير اعضاء ستاد برگزار خواهد شد.

 

ملک حسینی در ادامه ابراز داشت: ضروری است در راستای حل معضلات جوانان از قبیل ازدواج، اشتغال، اوقات فراغت و ... سند راهبردی امور جوانان با محوریت اداره ورزش و جوانان تدوین شود تا با تغییر و تحولات اداری و سایر مسائل بتوان با رجوع به این سند که در واقع سندی علمی و کارشناسی شده است، برنامه ریزی مناسبی جهت رفع مسائل جوانان به صورت مداوم شکل گیرد.
وی همچنین وجود احداث خانه جوان برای جوانان شهرستان را ضروری ارزیابی و گفت: خانه جوان نقش مشاوره ای را دارد و با ارائه نظرات و مشاوره به مسئولین شهرستان در حل مسائل شهرستان مفید خواهد بود.
ایشان در ادامه بر وجود سمن ها در حوزه جوانان تاکید و گفت: سمن ها نقش بسیار مهمی در توسعه یافتگی جوامع بر عهده دارند و باید در شهرستان از این ظرفیت استفاده نمود و نقش آنها را تقویت نمود. 
فرماندار آزادشهر در پایان بر توسعه ورزشهای همگانی ، حضور گسترده در لیگ تندرستی ایرانیان ، برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی ، استقبال از قهرمانان ورزشی ، برگزاری جشنواره های فرهنگی ورزشی و با همکاری دستگاههای عضو ستاد تاکید کرد.
در ادامه ده چناشکی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آزادشهر گزارشی از عملکرد این اداره در شش ماه ابتدای سال ارائه و افزود : حمایت و پشتیبانی از جوانان در دستور کار قرار دارد و جوانان آزادشهر اگر پیگیرمسایل اشتغال باشند ما از آنها حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد.
 

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان آزادشهر برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 141
  • کد خبر : 86710