عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی در تداوم بازگشایی مدارس بسیار ضرورت دارد

فرماندار گالیکش در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان:

رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی در تداوم بازگشایی مدارس بسیار ضرورت دارد

رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی در تداوم بازگشایی مدارس بسیار ضرورت دارد

فرماندار گالیکش در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گفت: رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی نظیر ماسک زدن، زدن واکسن و حفظ فاصله اجتماعی از سوی دانش‌آموزان و کادر آموزشی در تداوم بازگشایی مدارس بسیار ضرورت دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، صبح دوشنبه (15آذرماه) باحضور احمد تجری‌مفرد فرماندار شهرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد دلبری امام جمعه، بخشداران مرکزی و لوه، مدیر آموزش و پرورش و دیگر اعضاء، پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گالیکش در دفتر مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه در خصوص موضوعات حوزه دانش آموزی مدرسه استثنایی، ضرورت واکسیناسیون معلمان و دانش‌آموزان، پوشش تحصیلی، امتحانات نوبت اول و طرح ایران مهارت بحث و تبادل نظر صورت گرفت و موارد مصوب گردید.

گفتنی است در حاشیه این جلسه بمناسبت روز حسابدار از عوامل امور مالی آموزش و پرورش شهرستان گالیکش با اهدای تقدیرنامه و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

همچنین نظر به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس و اماکن آموزشی، پس از پایان این جلسه، فرماندار به همراه مدیر آموزش و پرورش، رئیس شبکه بهداشت و تنی چند از مسئولین شهرستان، از مدارس شاهد بنت الهدی، هیئت امنایی ولی‌عصر و امام خمینی‌( ره) بازدید بعمل آوردند.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 280
  • کد خبر : 87776