عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری میز خدمت در 4 روستای بخش مرکزی شهرستان آزادشهر

با حضور فرماندار آزادشهر :

برگزاری میز خدمت در 4 روستای بخش مرکزی شهرستان آزادشهر

 

برگزاری میز خدمت در 4 روستای بخش مرکزی شهرستان آزادشهر

با هدف ارائه خدمات بهتر به ارباب رجوع ، میز خدمت با حضور فرماندار و نماینده مجلس شورای اسلامی و بخشداری مرکزی در 4 روستای بخش مرکزی آزادشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار در جلسه برپایی میز خدمت که در چهار روستای گلها ، حاجی نبی ، سبزواریها و بهرام صوفی از توابع بخش مرکزی آزادشهر برگزار شد گفت : میز خدمت در فضایی مناسب در هر اداره ای برای مراجعه ارباب رجوع با رعایت موارد مندرج در مصوبه حقوق شهروندی در نظام اداری به نحوی که ارباب رجوع بتواند بدون نیاز به مراجعه و پیگیری از واحدهای مختلف دستگاه اجرایی و تنها از طریق میز یادشده، خدمت یا پاسخ مورد نیاز خود را دریافت کند، راه اندازی شده است.

فرماندار آزادشهر تاکید کرد : کاهش هزینه‌ها، صرفه‌جویی در وقت، شتاب در ارائه خدمات و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم ازمهمترین مزیت‌های دایر کردن میز خدمت است.
ملک حسینی ضمن تاکید بر اینکه ارائه خدمات در همه روزهای کاری و در طول ساعات اداری به طور پیوسته در میز خدمت انجام می شود افزود:علاوه بر ارائه خدمت در ادارات به صورت دوره ای نیز به همراه تعدادی از روسای ادارات در روستاهای شهرستان حضور پیدا میکنیم و در غالب میز خدمت به صورت چهره به چهره با مردم دیدار و مشکلات آن روستا را احصاء و در اسرع وقت رسیدگی می کنیم.
در ادامه کوهساری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت : مهمترین هدف برگزاری میز خدمت جهادی افزایش مقبولیت و کارآمدی نظام اداری و افزایش رضایتمندی مردم، دیدار چهره به چهره مسئولان با مردم، دیدن برخی واقعیت‌ها و تلاش برای رفع مشکلات مردم است.
گفتنی است مشکل آب شرب و فرسودگی لوله ها، پیگیری مشکل آنتن دهی موبایل،پیگیری مشکلات ورودی سیلاب،پیگیری مشکلات مربوط به خطوط تلفن ثابت،پیگیری بازگشایی و رفع مشکلات جاده بین المزارع،پیگیری مشکلات راه روستایی و خط کشی و نصب علائم و گاردریل در بعضی از نقاط راه روستایی از مهمترین مطالبات و درخواست های مردم روستاهای بخش مرکزی شهرستان آزادشهر بود.
 

برگزاری میز خدمت در 4 روستای بخش مرکزی شهرستان آزادشهر

 

برگزاری میز خدمت در 4 روستای بخش مرکزی شهرستان آزادشهر

 

برگزاری میز خدمت در 4 روستای بخش مرکزی شهرستان آزادشهر

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 279
  • کد خبر : 88072