عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد اشتغال و شورای مهارت شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه ستاد اشتغال و شورای مهارت شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه ستاد اشتغال و شورای مهارت شهرستان ترکمن برگزار شد

 جلسه ستاد اشتغال و شورای مهارت شهرستان ترکمن با محوریت تسهیلات و اشتغال، تشریح دستورالعمل مشاغل خانگی، ارائه گزارش سامانه رصد اشتغال شهرستان، گزارش عملکرد تسهیلات روستایی و اشتغال مددجویان کمیته امداد با حضور فرماندار و سایر اعضا صبح امروز پنجشنبه 7 بهمن در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ سید صادق شیرنگی فرماندار ضمن گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر و روز زن و تبریک ولادت امام خمینی (ره) و گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اظهار کرد: اشتغال یکی از مهمترین دغدغه های دولت ها و خانواده هاست چرا که ارتباط مستقیم با معیشت مردم دارد.

وی افزود: توسعه اقتصاد و صنعت در کشور مستلزم استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های داخلی است.

شیرنگی گفت: دغدغه اصلی دولت سیزدهم بحث اشتغال است چراکه اشتغال اگر جدی گرفته نشود تبدیل به چالش و نارضایتی و مشکلات خواهد شد لذا وظیفه همه دستگاه های اجرایی است که در این مسیر تلاش جدی کنند.

وی افزود: همه افرادی که از دانشگاه فارغ التحصیل می شوند به استخدام دولت در نخواهند آمد چرا که این انتظار غیر معقولی است بنابراین بایستی در صنعت و بخش خصوصی ورود پیدا کنند و بخشی هم با تسهیلات کم بهره ایجاد اشتغال کنند پس هدف ما بایستی تقویت بخش خصوصی باشد تا اقتصاد و صنعت کشور قوی شود و متعاقب آن بیکاری کاهش و در نتیجه آسیب های اجتماعی نیز در جامعه کاهش یابد.

جلسه ستاد اشتغال و شورای مهارت شهرستان ترکمن برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .