عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آغاز عملیات اجرایی احداث مخزن آب شرب آزادشهر

با حضور فرماندار آزادشهر:

آغاز عملیات اجرایی احداث مخزن آب شرب آزادشهر

آغاز عملیات اجرایی احداث مخزن آب شرب آزادشهر

فرماندار آزادشهر گفت: عملیات اجرایی پروژه احداث مخزن آب شرب با ظرفیت 2 هزار متر مکعب در پارک زیتون آزادشهر آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در بازدید از محل احداث مخزن که با همراهی حجت لاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر انجام شد  ضمن تسریع در احداث این مخزن گفت: این پروژه‌ها به منظور تکمیل و پیش‌بینی برنامه میان مدت آبرسانی شهر آزادشهر با ظرفیت ۲ هزار مترمکعب با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

ملک حسینی با اشاره به اینکه ما علاوه بر برنامه‌های کوتاه‌مدت و میان مدت برای تأمین آب شهرها و روستاها شهرستان، برنامه‌های بلند مدت را تدوین کردیم خاطرنشان کرد: احداث مخازن و خطوط انتقال جدید شهر آزادشهر نیز بر همین اساس طراحی شده است.

فرماندار آزادشهر ضمن تقدیر و تشکر از نماینده مجلس شورای اسلامی حوزه آزادشهر و رامیان در رابطه با اجرای اقدامات میان مدت و بلند مدت در جهت رفع مشکل آب شرب آزادشهر گفت : با اقدامات و پیگیری های جهادی مهندس کوهساری تا اکنون مقدار ۲۰۵۰ متر اصلاح شبکه با اعتبار ۸۵۰ میلیون تومان در آزادشهر اجرایی شده است.

ایشان احداث مخزن ۲ هزار متر مکعبی پارک زیتون با جذب اعتبار ۱۵ میلیارد تومان و همچنین حفر چاه و در مدار قرار گرفتن به شبکه آب شرب را از دیگر پیگیری های میان مدت مهندس کوهساری در جهت رفع مشکل آب شرب آزادشهر اشاره کرد و خاطر نشان کرد : با توجه به اهمیت آب آشامیدنی، بایستی در سال جاری و آینده از تمام ظرفیت ها جهت اصلاح و بهسازی شبکه آب رسانی و بهبود کیفیت آب شرب برای مردم شهرستان استفاده شود.

حمیدرضا ملک حسینی در پایان از اعضای شورای شهر آزادشهر که با واگذاری زمین در جهت مرتفع شدن بخشی از مشکل آب شرب گام برداشتند تقدیر و تشکر کرد.

 

آغاز عملیات اجرایی احداث مخزن آب شرب آزادشهر

 

آغاز عملیات اجرایی احداث مخزن آب شرب آزادشهر

 

آغاز عملیات اجرایی احداث مخزن آب شرب آزادشهر

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 302
  • کد خبر : 89158