عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 117 پروژه در دهه فجر در آزادشهر افتتاح یا کلنگ زنی می شود

فرماندار آزادشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه:

117 پروژه در دهه فجر در آزادشهر افتتاح یا کلنگ زنی می شود

117 پروژه در دهه فجر در آزادشهر افتتاح یا کلنگ زنی می شود

فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: در ایام دهه مبارک فجر امسال 117 پروژه در بخش‌های مختلف با اعتباری بالغ بر 248 میلیارد تومان در این شهرستان کلنگ‌زنی یا افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در نشست خبری به مناسب دهه مبارک فجر با اصحاب رسانه گفت: از این تعداد 83 پروژه عمرانی با اعتبار 166 میلیارد و 264 میلیون تومان شامل 64 پروژه با اعتبار 62 میلیارد و 218 میلیون تومان افتتاح و 19 پروژه با اعتبار 104 میلیارد و 46 میلیون تومان کلنگ زنی خواهد شد.

 وی در ادامه افزود: از 34 پروژه اقتصادی بالغ بر 84 میلیارد تومان هم 31 پروژه با اشتغالزایی 349 نفر افتتاح و 3 پروژه هم کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار شهرستان آزادشهر در ادامه به شاخص‌ترین برنامه های دهه مبارک فجر در شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: پروژه افتتاح مدرسه 3 کلاسه روستای وطن با اعتبار 2 میلیارد تومان،افتتاح دور برگردان قره سو با اعتبار 5 میلیارد تومان،افتتاح مقاوم سازی مسکن روستایی با اعتبار 22 میلیارد تومان، کلنگ زنی احداث ایستگاه سینوپتیکی آزادشهر با اعتبار 5 میلیارد تومان و کلنگ زنی پروژه زهکشی 2200 هکتار اراضی کشاورزی شهرستان با اعتبار 60 میلیارد تومان شاخص ترین پروژه های عمرانی و افتتاح تولید ظروف چوبی آشپزخانه و رحل چوبی قرآن با اعتبار 8 میلیارد تومان و اشتغال 20نفر ، افتتاح کارگاه مینا کاری سفال با اعتبار 600 میلیون تومان و اشتغال 20نفر، کلنگ زنی تولید چیپس سیب زمینی با اعتبار 8 میلیارد تومان و اشتغال 15 نفر ، کلنگ زنی شرکت بسته بندی حبوبات غلات برنج با اعتبار 7 میلیارد تومان و اشتغال 10 نفر و کلنگ زنی کارخانه تولید روغن از سبوس برنج با اعتبار 25 میلیارد تومان و اشتغال 15 نفر شاخص ترین پروژه های اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان آزادشهر می باشد.

وی با بیان اینکه دهه فجر جشن پیروزی انقلاب اسلامی است، یادآور شد: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعه و نوید بخش تجلی اراده پروردگار برای استقرار حکومت صالحان و مستضعفین است.

ملک حسینی با تاکید بر اینکه در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید در مسیرگام دوم انقلاب حرکت کنیم، بیان کرد: در چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وارد مرحله خودسازی، جامعه پروری و تمدن سازی می‌شویم و در راستای عدالت خواهی، فساد ستیزی، ساده زیستی و پذیرش خطای متواضعانه حرکت می‌کنیم.

فرماندار آزادشهر گفت: امسال اجرای برنامه‌های فرهنگی در این ایام در اولویت قرار دارد و حضور مردم در تمام صحنه‌ها بخصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن به تمام جهانیان از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد همچنان رهرو انقلاب و حامی نظام اسلامی هستند.
ایشان در پایان با اشاره به اینکه خدمات دولت باید در ایام دهه فجر به اطلاع عموم مردم در بخش‌های مختلف برسد، اظهار داشت: مسئولان شهرستان با برنامه ‌ریزی دقیق از این فرصت برای بیان خدمات دولت به مردم از طریق رسانه‌ها اقدام کنند.
 

117 پروژه در دهه فجر در آزادشهر افتتاح یا کلنگ زنی می شود

  

117 پروژه در دهه فجر در آزادشهر افتتاح یا کلنگ زنی می شود

 

117 پروژه در دهه فجر در آزادشهر افتتاح یا کلنگ زنی می شود 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 214
  • کد خبر : 89190