عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رضایت الهی در گرو رضایتمندی مردم است

سرپرست فرمانداری شهرستان ترکمن؛

رضایت الهی در گرو رضایتمندی مردم است

رضایت الهی در گرو رضایتمندی مردم است

 سرپرست فرمانداری شهرستان ترکمن در اولین نشست صمیمی با کارکنان فرمانداری و بخشداری های تابعه با تاکید بر کار و خدمت جهادی، رضایت الهی را در گرو رضایتمندی مردم دانست.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن عبدالغفور غراوی سرپرست فرمانداری امروز سه شنبه 12 بهمن در این نشست،ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما مرهون خون شهدا و مرهون رشادت ها و ایثارگری های آنان است پس وظیفه ماست که با کار و خدمت جهادی در جهت رضایتمندی مردم تلاش کنیم که رضایت الهی به دنبال آن خواهد بود .
وی خطاب به کارکنان فرمانداری و بخشداری ها  گفت: ما همه سوار یک  کشتی هستیم که رسالت و وظیفه و هدف آن به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان، حکمرانی و سیاستگذاری و خدمتگزاری برای مردم است.
سرپرست فرمانداری، تامین امنیت برگزاری انتخابات و هماهنگی و تعامل با ادارات را سه وظیفه اصلی فرمانداری برشمرد و افزود: انتظاری که جامعه، مردم، دولت، حاکمیت و ادارات از ما دارند بسیار فراتر از این سه وظیفه‌ی اصلی است که این نشان از اهمیت و جایگاه فرمانداری است بنابراین مسئولیت سنگینی به عهده تک تک ما قرار دارد که نیازمند تلاش و خدمت جهادی و مضاعف است.
وی با اشاره به مسائل و مشکلات اجتماعی و اقتصادی تصریح کرد: سیاستهای حذف ارز ترجیحی که در آینده نه چندان دور اعمال خواهد شد قطعا تبعاتی در حوزه‌های مختلف معیشتی اقتصادی و غیره خواهد داشت که اقدامات پیش روی ما را تحت‌الشعاع قرار می دهد.
 نماینده عالی دولت در شهرستان همچنین در ادامه به راهبردهای ۱۴ گانه ابلاغی از سوی استاندار اشاره کرد و گفت: تدوین سند توسعه شهرستان با مشارکت نخبگان و گروه های اندیشه ورز، ایفای نقش شهرستان در رشد اقتصادی ۷/۷٪ استان، اقدامات فرهنگی، فعالیت های قرآنی، تکریم خانواده های شهدا ایثارگران و جانبازان، تقویت جایگاه زنان و تحکیم بنیان خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی، اهتمام ویژه در تحقق شعار سال و امر پشتیبانی و مانع زدایی تولید کنندگان، تامین و توزیع کالاها، تلاش برای احیای صنعت فرش، اسب و موسیقی ترکمن،  توسعه صنعت گردشگری صنایع دستی بوم گردی با اولویت آشوراده و ساحل بندر ترکمن، سلامت امنیت پایدار و امور زیرساختی راه‌های ارتباطی، طرح ملی جهش تولید مسکن، تقویت شهرک های گلخانه‌ای، تقویت کشاورزی، شیلات و آبزی پروری،  وحدت اقوام و مذاهب و انسجام اجتماعی، صیانت از منابع طبیعی، هماهنگی و هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی و مردم و ... از جمله انتظارات استاندار است که در این راستا اقدامات لازم بایستی انجام و گزارش ماهانه به استانداری ارسال شود.
غراوی با تاکید بر موضوع تکریم ارباب رجوع تصریح کرد: امید ارباب رجوع اول به خداست و سپس فرمانداری مأمن و پناهگاه شهروندان است بنابراین لازم است با گشاده رویی راهنمایی و ارشاد آنان، پیگیری های لازم را انجام دهیم تا شاهد رفع مشکلات مردم و عزت و سربلندی خودمان شویم.

 

رضایت الهی در گرو رضایتمندی مردم است

 

رضایت الهی در گرو رضایتمندی مردم است

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .