عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهرستان گنبدکاووس بخاطرتنوع مذاهب و قومیت‌ها، الگویی بسیار موفق از وحدت است

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس:

شهرستان گنبدکاووس بخاطرتنوع مذاهب و قومیت‌ها، الگویی بسیار موفق از وحدت است

شهرستان گنبدکاووس بخاطرتنوع مذاهب و قومیت‌ها، الگویی بسیار موفق از وحدت است

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در دیدار با مدیران دستگاه‌های اجرایی گنبدکاووس به مناسبت آغاز دهه فجر نیز گفت: امام خمینی(ره) تمام تاریکی‌های حاکم بر کشور ناشی از وجود رژیم پهلوی را کنار زد و با تکیه بر جوانان ولایتمدار زمینه پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در سال ۵۷ فراهم کرد.
مهدی دهرویه با بیان اینکه خیلی از انقلاب‌ها در کشورهای منطقه اتفاق افتاد اما هیچ کدام موفقیتی نداشت افزود: امروز همگان در ادامه راه انقلاب با هدایت رهبر معظم انقلاب زیر چتر ولایت با وحدت و همدلی این مسیر را ادامه خواهیم داد.
وی گفت: منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم با وجود تنوع مذاهب و قومیت‌ها، الگویی بسیار موفق از وحدت نشات گرفته از ولایتمداری است که باید همواره قدردان آن بود.
امام جمعه گنبدکاووس گفت: گفتمان انقلاب اسلامی ایران تمام دنیا را تحت تاثیر قرار داد که احتضار آمریکا و دیوارکشی رژیم غاصب صهیونیستی دور خود از ترس نیروهای مقاومت از مهمترین آثار و برکات آن است.
حجت‌الاسلام محمود ترابی اظهارداشت: در داخل کشور نیز روی کار آمدن یک دولت انقلابی و قوی برای حل مشکلات جامعه با حضور در میان مردم، الگوی روشنی از حرکت در مسیر تحقق نگاه انقلابی امام راحل برای خدمتگذاری است.
وی با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره) در آغاز حرکت انقلابی، گفتمان خود را تحقق اسلام ناب و واقعی، مردمی، عزتمند، مبارز و تاثیرگذار در سرنوشت فردی، خانوادگی و اجتماعی بر اساس نقشه راه روشن پایه گذاری کرده بود.
امام جمعه گنبدکاووس افزود: قیام امام خمینی(ره) مسلحانه و یا با تکیه بر غرب و شرق نبود بلکه یک انقلاب مردمی بود که سیل جمعیت با دل‌های پر از نور الهی و شعار الله اکبر برای دستیابی به اسلام ناب با رویکرد استکبارستیزی و مخالفت با وابستگی به قدرت‌های دیگر به میدان آمدند و به پیروزی رسید.
حجت الاسلام ترابی اظهارداشت: عزت و اقتدار امروز کشور را مدیون انقلاب اسلامی با حاکمیت مردم سالاری دینی هستیم و از رجزخوانی‌های آمریکا چیزی باقی نمانده و در مرحله احتضار قرار دارد و رژیم غاصب صهیونیستی که یک زمانی خود را ژاندارم منطقه می‌دانست امروز از ترس رزمندگان اسلام دور خود دیوار کشیده است.       
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس نیز در این دیدار گفت: امام راحل (ره) سختی‌های زیادی را برای پیروزی انقلاب اسلامی متحمل شد که از جمله آن ۱۵ سال تبعید از وطن و خانواده است اما با این وجود با همراهی مردم موفق شد دست ایادی استکبار را از کشور کوتاه کند.
آخوند عبدالباسط نوریزاد افزود: همگان وظیفه دارند اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایران را که با سختی‌های فراوان به‌دست آمده است برای نسل‌های بعد تبیین کنند.
وی انقلاب اسلامی ایران را نشات گرفته از قیام امام حسین(ع) دانست و گفت: ملت حسینی ایران اسلامی باید دست در دست هم داده و در کنار رهبر معظم انقلاب برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب تلاش کنند.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس انگیزه الهی و وحدت کلمه را رمز پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کرد و اظهارداشت: اختلاف نظر در جهت پیشبرد اهداف پیشرفت کشور یک امر بدیهی است اما مسوولان باید با داشتن وحدت کلمه و پرهیز از اختلافات سلیقه‌ای تنش‌زا به الگوی‌های موفق در این مسیر برای مردم تبدیل شوند.
آخوند نوریزاد افزود: دشمنان سعی دارند میان مردم و مسوولان اختلاف بی‌اندازند اما ملت ایران با تکیه بر ۲ محور الهی بودن و وحدت و همدلی تمام نقشه‌های آنان را نقش بر آب می‌کنند.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 279
  • کد خبر : 89329