عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آیین افتتاحیه متمرکز شهرستان مینودشت با ۳۸۲ پروژه عمرانی و اقتصادی برگزار شد

فرماندار مینودشت:

آیین افتتاحیه متمرکز شهرستان مینودشت با ۳۸۲ پروژه عمرانی و اقتصادی برگزار شد

آیین افتتاحیه متمرکز شهرستان مینودشت با ۳۸۲ پروژه عمرانی و اقتصادی برگزار شد

همزمان با هفتمین روز دهه فجر آیین افتتاحیه متمرکز شهرستان مینودشت با ۳۸۲ پروژه عمرانی و اقتصادی و اشتغالزایی و پیش‌بینی بیش از ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مینودشت؛محمد تقی قزل سفلی فرماندار مینودشت در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های دهه فجر شهرستان گفت: برای عملیات اجرایی این تعداد پروژه در مجموع ۲ هزار و ۶۷ میلیارد و ۵۲۶ میلیون ریال از منابع اعتباری ملی، استانی و شهرستانی و یا تسهیلات بانکی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هزینه شده یا خواهد شد.

فرماندار مینودشت افزود: ۷۸ مورد از پروژه‌های امروز با هزار و ۶۹۰ میلیارد و ۹۴۳ میلیون ریال مربوط به حوزه عمرانی است که افتتاح ۳۷ مورد و آغاز عملیات اجرایی ۴۱ مورد آغاز شد.

وی، مسکن روستایی، اجرای جدول، بتن فرش و سنگ فرش معابر، کانال بتنی و سرریز، تامین برق متقاضیان شهری و روستایی، واحدهای مسکن مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، بازارچه صنایع دستی، ساختمان زیست پزشک بیمارستان مینودشت و تثبیت بستر و عملیات لایروبی رودخانه‌ها را از مهمترین پروژه‌های افتتاحی حوزه عمرانی مینودشت اعلام کرد.

قزل سفلی گفت: همچنین ۳۰۴ پروژه اقتصادی با سرمایه گذاری ۳۷۶ میلیارد و ۵۸۳ میلیون ریال توسط جهاد کشاورزی، کمیته امداد، صندوق کارآفرینی امید و اداره صنعت، معدن و تجارت مینودشت به عنوان دستگاه‌های مجری به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

در این مراسم که در یک واحد گلخانه واقع در روستای ده عبدالله مینودشتبرگزار شد علاوه بر مسوولان شهرستانی، سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان نیز به صورت ویدئو کنفرانس حضور داشتند.

 


آیین افتتاحیه متمرکز شهرستان مینودشت با ۳۸۲ پروژه عمرانی و اقتصادی برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری مینودشت
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 242
  • کد خبر : 89543