عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح مدرسه ۳ کلاسه روستای وطن شهرستان آزادشهر

به مناسبت دهه فجر و با حضور فرماندار آزادشهر :

افتتاح مدرسه ۳ کلاسه روستای وطن شهرستان آزادشهر

افتتاح مدرسه ۳ کلاسه روستای وطن شهرستان آزادشهر

 در مراسمی با حضور فرماندار آزادشهر، مدرسه ۳ کلاسه روستای وطن با مشارکت خیر مدرسه ساز، آقای جعفر میرداروطن و با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد و پانصدمیلیون تومان و ۱۳۰مترمربع احداث و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در این مراسم گفت: مدرسه سازی یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و توفیقات ما در چهار دهه اخیر است.

فرماندار آزادشهر با تقدیر از همکاری و همیاری خیرین و نیکوکاران با مجموعه آموزش و پرورش، افزود: همه ما به خوبی می دانیم که تغلیم و تربیت یک وظیفه همگانی است و آموزش و پرورش بدون همکاری خانواده ها، خیرین، مجموعه نهادهای مردمی و فرهنگی نمی تواند به اهداف متعالی آموزش و پرورش برسد.

در ادامه سید رضا نظری مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه با اشاره به اینکه مدرسه سه کلاسه در روستای وطن به همت خیر جوان مدرسه ساز ساخته شد، اظهار کرد: استان گلستان به نوعی یکی از بزرگترین استانهایی است که در حوزه مدرسه سازی به ویژه مدارس خیرساز فعال است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان با بیان اینکه مدرسه سازی یکی از دستاوردها و توفیفات بزرگ انقلاب اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: در عین آنکه در سالهای اخیر تعداد دانش آموزان افزایش بسیاری داشته و تراکم در شهرها نیز افزایش یافته است با کمک دولت و مردم توانسته ایم بسیاری از نیازهای خود در این بخش را با مدرسه سازی جبران کنیم هرچند هنوز به مدارس جدید و بازسازی مدارس قدیمی نیازمندیم.

در ادامه یاسر لیوانی مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان بابیان اینکه از مهر سال 77 تاکنون 1462 پروژه آموزشی با 7000کلاس درس در استان گلستان احداث و به بهره برداری رسیده است افزود: از این تعداد 256 مدرسه یعنی 26 درصد با مشارکت خیرین مدرسه ساز احداث شده است. وی گفت: در دهه فجر امسال نیز 8 مدرسه با اعتباری بالغ بر 50 میلیاردتومان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

جعفر میرداروطن خیر مدرسه ساز هم هدف خود از کمک به ساخت این مدرسه را جلب رضای خداوند و رفع مشکلات کمبود فضای آموزشی و توسعه علمی دانش آموزان عنوان کرد. وی افزود: مشارکت در ساخت دومین مدرسه را هم بزودی آغاز می کنم.

 

افتتاح مدرسه ۳ کلاسه روستای وطن شهرستان آزادشهر

  

افتتاح مدرسه ۳ کلاسه روستای وطن شهرستان آزادشهر

 

افتتاح مدرسه ۳ کلاسه روستای وطن شهرستان آزادشهر


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 436
  • کد خبر : 89558