عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی و اقتصادی کمیته امداد امام (ره) شهرستان ترکمن


افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی و اقتصادی کمیته امداد امام (ره) شهرستان ترکمن

 در هفتمین روز از دهه مبارک فجر؛ پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا کمیته امداد امام (ره) شهرستان ترکمن با حضور سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ عبدالغفور غراوی سرپرست فرمانداری امروز دوشنبه ۱۸ بهمن در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر در این ایام الله عزیز امروز تعداد ۱۱ طرح اقتصادی و اشتغالزای کمیته امداد امام (ره) شهرستان با اعتبار یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان با اشتغال ۲۴ نفر و ۱۲ پروژه عمرانی مسکن مددجویان در مجموع افتتاح و به بهره برداری رسید‌.
نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: کل اعتبار هزینه شده برای راه اندازی طرح های اقتصادی فوق یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومان است که مبلغ ۶۶۰ میلیون تومان آن از محل تسهیلات بانکی و‌مبلغ ۳۷۰ میلیون تومان آن نیز سهم آورده مددجویان بوده است.
وی افزود: طرح های کفش فروشی،رنگ کاری چوب،مرغ فروشی،ظروف آشپز خانه،جوشکاری،کارگاه رنگ کاری ،پارچه فروشی ،آلومینیوم سازی،تعویض روغن و دو واحد ساندویچی از جمله طرح هایی است که در این ایام افتتاح و راه اندازی شد.
غراوی در ادامه افزود: کل اعتبار هزینه شده برای ۱۲ پروژه عمرانی نیز مبلغ ۹۵۰ میلیون تومان است که یک واحد شهری و ‌۱۱واحد آن در روستاهای شهرستان تحویل مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) شد.

سرپرست فرمانداری تصریح کرد: در دهه فجر امسال ۶۷ پروژه عمرانی و اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار ۷۸ میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان با اشتغال ۱۱۷ نفر در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود‌.

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .