عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شهرستان رامیان یکی از مراکز مهم توسعه گردشگری در استان است


شهرستان رامیان یکی از مراکز مهم توسعه گردشگری در استان است

شهرستان رامیان یکی از مراکز مهم توسعه گردشگری در استان است

 

استیری فرماندار رامیان در جلسه میراث فرهنگی و توسعه گردشگری شهرستان که با حضور فرمانی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان برگزار گردید ضمن اشاره به زیرساخت های موجود در بخش گردشگری در شهرستان ، شهرستان رامیان را یکی از مراکز مهم توسعه گردشگری در استان دانست.

 فرماندار رامیان با اشاره به وجود 14 زیرساخت گردشگری از جمله 1آپارتمان، 3 هتل آپارتمان ، 6 واحد بومگردی، 3 واحد پذیرایی بین راهی و 1 سایت پاراگلایدر در شهرستان رامیان خاطر نشان کرد: توسعه بخش گردشگری شهرستان از اهداف مهم ما بوده و در این راستا در جهت حفاظت و احیای حمام تاریخی رامیان خواستار واگذاری آن به بخش خصوصی می باشیم.

 فرمانی مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان نیز در این جلسه ضمن اشاره به توانمندیهای متعدد شهرستان رامیان در زمینه گردشگری به بیان پاره ای از اقدامات اداره کل در زمینه گردشگری در این شهرستان پرداختند.

مدیر کل گردشگری استان در ادامه به تقویت زیرساخت های گردشگری در رامیان از جمله مسیرهای دسترسی ،توسعه بومگردیها و ساخت سرویسهای بهداشتی بین راهی تاکید و افزود: متقاضیان ساخت تاسیسات گردشگری می توانند از تسهیلات بانکی با موضوع تبصره 18 در این خصوص استفاده نمایند.

وی همچنین در پایان راه اندازی بازارچه، ثبت رامیان به عنوان شهر ملی ابریشم و واگذاری حمام تاریخی رامیان به بخش خصوصی را از اولویت های کاری خود بیان نمود.


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 215
  • کد خبر : 89708