عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست سرپرست فرمانداری ترکمن با مدیران کارخانه ها و فعالان صنعتی شهرستان


نشست سرپرست فرمانداری ترکمن با مدیران کارخانه ها و فعالان صنعتی شهرستان

 در راستای رفع موانع تولید و پیگیری تحقق رشد ۸درصدی اقتصاد استان؛ نشستی با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان ترکمن و مدیران کارخانه ها و فعالان صنعتی شهرستان در شهرک صنعتی پنج پیکر  برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ عبدالغفور غراوی سرپرست فرمانداری شهرستان عصر روز چهارشنبه ۲۷ بهمن در این نشست ضمن گرامیداشت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر اظهار کرد: فعالیت هرچه بیشتر واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی می تواند در راستای جهش تولید و شکوفائی اقتصادی موثر باشد و با توجه به سیاست های دولت مردمی آیت الله رئیسی، همه باید پای کار بوده و در این خصوص کمک کنند.
وی بر ضرورت اهتمام جدی تر مدیران برای رفع موانع تولید تاکید کرد و گفت: پشتیبانی و مانع زدائی از تولید بایستی سرلوحه تمام برنامه های مدیریت شهرستان باشد.
نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: فعالیت و سخت‌کوشی تولیدکنندگان و صنعتگران کشور در شرایط حال حاضر با وجود تحریمهای ناجوانمردانه، مانند جهاد در هشت سال دفاع مقدس است و ما موظف به پشتیبانی از آنها هستیم.
وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران گفت: همه مسئولان باید در راستای تحقق سیاست‌های دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت رفع موانع تولید پای کار بیایند.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .