عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آزادشهر برگزار شد

به ریاست فرماندار آزادشهر :

اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آزادشهر برگزار شد

اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آزادشهر برگزار شد

فرماندار آزادشهر گفت: اداره‌ میراث‌فرهنگی و گردشگری و صنایع‌دستی و سایر ارگان‌های دخیل در موضوع سفر باید سناریوهای مختلفی برای شرایط مختلف کرونایی داشته باشند و بتوانند سفرهای نوروزی را در شرایط کنونی کرونا یا شرایط بدتر و بهتر از اکنون را مدیریت کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 1401 گفت : با توجه به آغاز پیک ششم از اواخر دی ماه و احتمال بهبود شرایط همه‌گیری بیماری کرونا با واکسیناسیون عمومی تا عید نوروز و احتمال رفع ممنوعیت سفرها از سوی ستاد ملی کرونا پیش‌بینی می‌شود پس از دوسال وقفه در نوروز ۱۴۰۱ شاهد تقاضای سفر بیشتری از سوی گردشگران به مقاصد گردشگری استان باشیم که باید با اهتمام جدی کمیته‌ها و هم‌افزایی دستگاه‌های ذیربط آمادگی لازم برای پذیرش میهمانان و مسافران نوروزی در شهرستان وجود داشته باشد.

فرماندار آزادشهر در ادامه اظهار داشت : با توجه به‌ وضعیت شیوع بیماری کرونا در ایام تعطیلات نوروزی، تمهیدات لازم برای اجرای برنامه‌های ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان با رعایت شرایط کرونایی پیش‌بینی شود.

حمیدرضا ملک حسینی مهمان‌نوازی را ویژگی بارز مردم آزادشهر عنوان کرد و افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی و همچنین مردم آزادشهر همواره به میهمان‌نوازی شهره بوده‌اند ، این ویژگی ها هر گردشگری را به خود جذب می‌کند.

فرماندار آزادشهر اظهار داشت: ضرورت دارد تا قبل از نوروز با برنامه‌ریزی مناسب، درست و اصولی همه چالش‌ها، درخواست‌ها و آسیب‌های موجود در این حوزه را بررسی و برطرف کنیم.

ایشان بیان داشت: همکاری و تعامل دستگاه‌های مختلف در اجرای برنامه‌های ستاد به‌ ویژه در نوروز بسیار مهم است و موجب رضایتمندی مسافران نوروزی خواهد بود.

 وی ادامه داد: «رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، الزامات و دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی در ایام تعطیلات نوروز الزامی است.

فرماندار آزادشهر در پایان بر پاک‌سازی و تنظیف مناطق شهری، روستایی، نصب علائم و بنرهای راهنمایی در این مناطق، آمادگی دهیاری‌ها و شهرداری‌ها تأکید کرد.

 طی این جلسه یازده کمیته تخصصی در قالب کمیته های، ارزیابی عملکرد، کمیته برنامه ریزی و آمار، اطلاع رسانی و تبلیغات فرهنگی، کمیته فرهنگی و اجتماعی، هماهنگی امور شهرداری ها و بخشداری ها، خدمات امنیتی انتظامی، حمل و نقل و نظارت بر واحدهای بین راهی،خدمات بهداشتی سلامت، خدمات امداد و نجات، خدمات اسکان و رفاه، نظارت و تنظیم بازار تشکیل و مقرر شد نسبت به برگزاری جلسات تخصصی و اعلام برنامه های خود به دبیرخانه ستاد اقدام نمایند.

 

اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آزادشهر برگزار شد

 

اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آزادشهر برگزار شد

  

اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان آزادشهر برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 300
  • کد خبر : 89907