عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجرای پویش ملی ایران سرسبز در روستای قورچای

با حضور فرماندار آزادشهر :

اجرای پویش ملی ایران سرسبز در روستای قورچای

اجرای پویش ملی ایران سرسبز در روستای قورچای

فرماندار آزادشهر گفت: در راستای اجرای پوشش ملی ایران سرسبز تا پایان سال در حدود ۲۸ هزار اصله نهال غیر مثمره درقالب زراعت چوب ، نهال کاری اراضی ملی ، شخصی و پیرامون توزیع و کاشته خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر در اجرای این پویش که در روستای قورچای برگزار شد گفت: پویش مردمی ایران سرسبز فرصتی است تا با حضور اقشار مختلف مردمو دوستداران طبیعت و گروه‌های جهادی، پوشش گیاهی در کشور احیا و فرهنگ درختکاری و حفاظت از منابع طبیعی در بین جامعه نهادینه و ترویج شود.

 فرماندار آزادشهر پویش مردمی "ایران سرسبز، هر ایرانی یک درخت” با چشم انداز ایجاد ایرانی سرسبز و ایرانی قوی و آباد با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی در شهرستان آزادشهر با همراهی مردم در حال اجرا می باشد.

ملک حسینی با تشکر از آقای زیتونلی خیر درختکار روستای قورچای خاطر نشان کرد : حفظ منابع طبیعی به عنوان فرهنگ عمومی رسالت همگانی است و چنین پویش‌هایی نشان از همراهی همه مردم برای حفظ منابع طبیعی دارد.

 ایشان در پایان یکی از اهداف اجرای این طرح پویش مردمی هر ایرانی یک درخت است که زمینه حضور و مشارکت آحاد مردم و خیرین و دوست داران طبیعت فراهم میباشد و در همین راستا جناب آقای عبدالمجید زیتونلی دست در دست با اهالی و مسئولین در این پویش ملی شرکت کردند تا فضای سبز روستای خودشان را بیشتر کنند.

 

اجرای پویش ملی ایران سرسبز در روستای قورچای

  

اجرای پویش ملی ایران سرسبز در روستای قورچای

 

اجرای پویش ملی ایران سرسبز در روستای قورچای

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 277
  • کد خبر : 90230