عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کتابخانه عمومی، مکانی برای رشد و توسعه فرهنگی و اجتماعی است

سرپرست فرمانداری بمناسبت 17 ام اسفند ماه:

کتابخانه عمومی، مکانی برای رشد و توسعه فرهنگی و اجتماعی است

کتابخانه عمومی، مکانی برای رشد و توسعه فرهنگی و اجتماعی است

"سلیمان هاشمی"گفت:کتابخانه های عمومی مکانی برای رشد و توسعه فرهنگی و اجتماعی در جامعه هستند که دولت سیزدهم توجه ویژه ای به این اماکن داشته است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آق قلا،صبح امروز سه شنبه 17 ام اسفند ماه،"سلیمان هاشمی"سرپرست فرمانداری بمناسبت هفته کتابخوانی و روز کتابخانه های عمومی،با همراهی "لطف الله میرابی"بخشدار مرکزی از کتابخانه عمومی"دولت محمد آزادی"شهر آق قلا بازدید بعمل آورد.

سرپرست فرمانداری در این بازدید ضمن تبریک فرا رسیدن"هفته کتابخوانی و روز کتابخانه"به اهمیت کتاب و توسعه فرهنگ مطالعه در جامعه اشاره نمود و اظهار کرد:دانش و مطالعه نقش بسزایی در زندگی انسان ها در همه زمینه ها دارد لذا متولیان فرهنگی باید به فراهم کردن فرصت های مطالعه برای مردم بویژه نسل جوان اهتمام بیشتری داشته باشند.

رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان آق قلا افزود:کتابخوانی بهترین مسیر رسیدن انسان به کمال و بزرگی است و کتاب هم مهمترین ابزار کسب آگاهی و علم است و با وجود گسترش شبکه های مجازی و فناوری های مدرن هیچ چیزی جای کتاب را نخواهد گرفت.

این مقام مسئول در شهرستان آق قلا با تاکید بر اینکه کتاب الفت دهنده بین نسل ها و فرهنگ هاست، تاکید کرد:دین،فرهنگ و تاریخ کشور ما آمیخته با کتاب و کتابخوانی است و جایگاه دانشمندان و نوابغ بزرگ علمی ایران و تاثیر گذاری آثار و تجربیات آنان در حوزه های مختلف در دنیا نشانگر این ارتباط است.

"هاشمی"در خاتمه سخنان،خاطر نشان کرد:همه ارگان ها و نهادهای فرهنگی برای توسعه فرهنگ کتابخوانی تلاش کنند.دولت سعی می کند با برنامه ریزی های عملی زمینه ایجاد کتابخانه های عمومی را در روستاهای پر جمعیت این شهرستان بر اساس تاکید و دستور مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری فراهم نمایند.

کتابخانه عمومی، مکانی برای رشد و توسعه فرهنگی و اجتماعی است

 

کتابخانه عمومی، مکانی برای رشد و توسعه فرهنگی و اجتماعی است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آق قلا
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آق قلا
  • بازدید : 181
  • کد خبر : 90478