عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان با سرپرست فرمانداری آزادشهر


دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان با سرپرست فرمانداری آزادشهر

دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان با سرپرست فرمانداری آزادشهر

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق گلستان در حاشیه بازدید نوروزی از مدیریت برق آزادشهر، با سرپرست فرمانداری شهرستان آزادشهر دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، سید جواد کریمی سرپرست فرمانداری شهرستان آزادشهر در این دیدار ضمن اعلام تشکر از عملکرد صنعت برق در جهت خدمت رسانی به مردم به عنوان یک دستگاه خدمات رسان،از ادامه همکاری بیش از پیش خبر داد و اظهار داشت در دولت سیزدهم همه ارکان دولت در کنار سایر دستگاه ها بلاخص دستگاههای خدمات رسان از جمله توزیع برق در جهت خدمت به مردم خواهیم بود.

سرپرست فرمانداری آزادشهر در ادامه همچنین از مدیرعامل برق گلستان خواست در کوتاه ترین زمان نسبت به آماده سازی طرح جابجایی ستون های برق میدان جمهوری اقدام  تا جهت ساماندهی این میدان برنامه ریزی شود.

 سید احمد موسوی سرپرست شرکت توزیع نیروی برق گلستان در این دیدار  با اشاره به برنامه های این شرکت جهت گذر از پیک مصرف ۱۴۰۱ گفت : شرکت توزیع نیروی برق گلستان بر اساس دستورالعمل های ابلاغی از سوی شرکت توانیر در صدد این است که با همکاری و همیاری مردم شریف در مدیریت مصرف ،تابستان پیش رو را با کمترین مشکل سپری نماییم و از همکاران مدیریت ها درخواست شد که از هم اکنون در راستای کاهش پیک همچون انعقاد تفاهم‌نامه با مشترکین دیماندی در حوزه صنعت و کشاورزی اقدام جدی انجام دهند.

وی افزود : کارهایی خوبی در جهت تبدیل شبکه های برق سیمی به کابل خودنگهدار در سطح استان در حال انجام است چرا که این کار علاوه بر کاهش تلفات و افزایش پایداری شبکه، میزان سرقت تاسیسات (سیم)و انرژی را کاهش می یابد.

موسوی افزود : از فرماندار آزادشهر که در خصوص حمایت از صنعت برق در جهت خدمت رسانی مطلوب به مردم، در چارچوب قانون تشکر ویژه دارم.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان در پایان خواستار همراهی مسولین در جهت وصول مطالبات شد.

  

دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان با سرپرست فرمانداری آزادشهر

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 365
  • کد خبر : 91222