عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاکید فرماندار ویژه بر پیگیری تخصیص اعتبارات کشوری توسط مدیران کانون پرورش فکری


تاکید فرماندار ویژه بر پیگیری تخصیص اعتبارات کشوری توسط مدیران کانون پرورش فکری

تاکید فرماندار ویژه بر پیگیری تخصیص اعتبارات کشوری توسط مدیران کانون پرورش فکری

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در نشست مشترک با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان با تاکید بر پیگیری تخصیص اعتبارات کشوری توسط مدیران کانون پرورش فکری افزود: در اختصاص اعتبارات تملک دارایی نگاه مثبتی به کانون پرورش فکری و کودکان و نوجوانان خواهیم داشت.
مهدی دهرویه با اشاره به رسالت کانون در پرورش استعدادهای کودک و نوجوان ولزوم پیدا کردن راهکارهای مناسب برای تامین نیازهای کانون اظهار داشت: مدیران تنها به بیان مشکلات نپردازند بلکه با طرح مسئله و ارائه راهکار زمینه حل مسائل را فراهم آورند.
محبوبه رجب نسب، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان در این دیدار خواستارهمکاری دستگاهها در راه اندازی کامل ، کانون سیار شماره ۳ شد.
وی ضمن معرفی فعالیت‌های کانون از توجه به استعدادها و ظرفیت‌های کودکان و نوجوانان به منظور ساختن آینده ای روشن برای جامعه تاکید کرد.
مدیرکل کانون گلستان با بیان اینکه نخبه پروری و استعداد یابی از دستاوردهای کانون است افزود: با وجود مدیران و مربیان کارآزموده کودکان و نوجوانان گنبدی عضو کانون پرورش فکری در فراخوانهاو مسابقات بین المللی همواره افتخار کسب می‌کنند.
محمدی رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ نیز با اشاره به فعالیتهای کانون گفت: از زمان راه اندازی آسمان نما در گنبد کودکان و نوجوانان از سراسر استان برای دیدن این آسمان نما و فراگرفتن علم نجوم استقبال میکنند که با توجه به برداشتن محدودیتهای کرونایی دوباره این آسمان نما بازگشایی خواهد شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 216
  • کد خبر : 91506