عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نظام مسائل پزشکی شهرستان گنبدکاووس باید احصا شود

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس:

نظام مسائل پزشکی شهرستان گنبدکاووس باید احصا شود

نظام مسائل پزشکی شهرستان گنبدکاووس باید احصا شود

معاون استاندار وفرماندار ویژه گنبدکاووس در نشست مشترک با اعضای شورای نظام پزشکی این شهرستان با تاکید بر احصاء نظام مسائل پزشکی گفت: مطالبات بخش درمان را در قالب نظام مسائل باید مطرح و حل کنیم.
مهدی دهرویه افزود: با کمک نظام پزشکی شهرستان و تعامل با جامعه پزشکی جلساتی را در قالب جلسات اندیشه ورزی خواهیم داشت و سعی خواهیم کرد مسائل پزشکان را با ارائه راهکار در حوزه تخصصی آنها پیگیری و حل کنیم.
وی با اشاره به اهمیت نقش نظارتی نظام پزشکی و با تاکید بر ظرفیت سازی در حوزه پزشکی شهرستان خواستار احیای جایگاه نظام پزشکی در شهرستان شد و افزود: از این جایگاه حمایت خواهیم کرد.
وی حوزه واقعی خدمات رسانی پزشکان و بخش درمان شهر گنبدکاووس را شرق استان دانست و با اشاره به تلاشها برای بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی و آموزشی کردن بیمارستانهای گنبدکاووس گفت: گنبدکاووس در حوزه خدمات درمانی با حداقل ها برای مردم شرق استان کار می‌کند اما از نظم و مدیریت از گرگان جلوتر است.
وی نابرابری حقوق و مشکلات معیشتی و مهاجرت پزشکان را از جمله مشکلات پزشکان در سراسر کشور دانست و با بیان اینکه ۹۰ درصد جامعه پزشکان سالم کار می‌کنند و تنها ۱۰درصد هستند که باید بر عملکرد آنها نظارت جدی داشت گفت: در جایی که نظارت به سیستم واگذار شود نظارت موفق تر خواهد بود.
دکتر سلیمان علاقی رییس نظام پزشکی گنبدکاووس در این نشست به ساختار نیمه دولتی نظام پزشکی اشاره کرد و گفت: پزشکان در دوران جنگ، کرونا و بحرانها همواره به نجات بیماران پرداختند و در زمان کرونا با به خطر انداختن جان خود و اهدای کمکهای مالی میلیاردی و استفاده از ظرفیت خیرین طلا فروش، دستگاهها و تجهیزات پزشکی از جمله تختهای آی سی یو و کپسولهای اکسیژن و ماسک تهیه کردند
وی همچنین به بیان مسائل پزشکان شهرستان از جمله مشکلات معیشتی اشاره و خواستار حل این مسائل با همراهی مدیران شدند


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 511
  • کد خبر : 92748