عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری اردوی میز خدمت در شرکت صنعت چوب شمال (کارخانه تولید نئوپان)

با هدف بررسی مشکلات کارگری انجام شد؛

برگزاری اردوی میز خدمت در شرکت صنعت چوب شمال (کارخانه تولید نئوپان)

برگزاری اردوی میز خدمت در شرکت صنعت چوب شمال (کارخانه تولید نئوپان)

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در اردوی میز خدمت که در شرکت صنعت چوب شمال (کارخانه تولید نئوپان) برگزار شد گفت: هدف از استقرار میز خدمت را برقراری ارتباط بی واسطه با حوزه کارگری و کارفرمایی است تا از نزدیک مسائل و مشکلات کارگری را بررسی قرار دهیم.
مهدی دهرویه افزود: ارتباط با مردم و جامعه کارگری از دغدغه های آیت الله رئیسی است و این دولت با عزمی جهادی پای کار ایستاده و پیگیر خواسته های جامعه کارگری و کارفرمایی تا گره گشایی کامل و رفع مشکلات آنها خواهد بود.
وی تصریح کرد: دولت در سفرهای استانی و بحرانها با مردم ارتباط مسقیم برقرار میکند و رویکرد جهادی در حل مسائل مردم دارد و به تبع آن ما مسئولان نیز مسئولیت قبول کردیم و با رویکرد جهادی دغدغه خدمت به مردم را داریم.
وی ضمن اشاره به دیدارهای مردمی خود در روزهای سه شنبه، گفت: با راه اندازی میز خدمت در محل کار کارگران می توان فاصله کارگران و کارفرمایان با مسئولان را از میان برداشت. وی افزود: ما تلاش خواهیم کرد مشکلات کارگری را حل و فصل نماییم.
وی با اشاره به بحرانهای جهانی و وضعیت سخت کارگران و وضعیت معیشتی مردم و وجود سختیها گفت: وظیفه ماست که مشکلات را به حداقل برسانیم و با روحیه جهادی امید به آینده را در دل مردم زنده کنیم


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 244
  • کد خبر : 93790