عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تخصیص ۷۴۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان آزادشهر

فرماندار آزادشهر در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان :

تخصیص ۷۴۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان آزادشهر

تخصیص ۷۴۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان آزادشهر

فرماندار آزادشهر گفت: تخصیص اعتبار ۷۴۵ میلیارد تومانی ره آورد سفر اسفندماه سال ۱۴۰۰ آیت الله سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهوری و هیات دولت سیزدهم به استان گلستان برای شهرستان آزادشهر جهت تکمیل و زمینه به ثمرنشستن بخش قابل توجهی از پروژه‌های عمرانی و اشتغالزایی این شهرستان را فراهم خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر، سید جواد کریمی در جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه و کارگروه اقتصادی، سرمایه گذاری و اشتغال شهرستان اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور به استان گلستان بیش از ۷۴۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان آزادشهر در حوزه‌های مختلف تخصیص یافت.

 فرماندار آزادشهر افزود: همچنین ۶۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای طرح‌های اشتغالزایی آزادشهر و ۴۳ میلیارد و ۶۸۶ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و در مجموع ۶۶۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل سفر برای این شهرستان در نظر گرفته شده است.

کریمی با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهرستان آزادشهر، گفت: در حوزه آموزش و پرورش برای ایجاد شبکه هوشمندسازي مدارس، تامین سیستم هاي گرمایشی و تجهیز هنرستان و تکمیل سالن ورزشی مکتب الزهرا مبلغ ۱۰ میلیارد و ۷۰۴ میلیون تومان اختصاص خواهد یافت.
وی گفت: همچنین در حوزه راه و شهرسازی برای تکمیل پروژه جاده آزادشهر به شاهرود مبلغ ۲۸۰ میلیارد تومان و بهسازي راه هاي روستایی شهرستان مبلغ ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، در حوزه بنیاد مسکن براي ایمن سازي روستاهاي در معرض خطر مبلغ ۱میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان، در حوزه میراث فرهنگی برای تکمیل بازارچه صنایع دستی مبلغ ۳میلیارد تومان ، برای اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوان‌داری‌ مبلغ ۳۲ میلیارد تومان، برای مرمت و بهسازی آب‌بندان‌ها مبلغ  ۲ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان برای ساماندهی سامانه نوین آبیاری و تامین آب اراضی شیب‌دار از محل اعتبارات سفر رییس جمهور مبلغ ۱۵ میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان تصویب شد.
سید جواد کریمی ، آزادشهر را یکی از شاخص ترین و موفق ترین شهرستان ها در حوزه گیاهان دارویی و طرح ترسیب کربن در استان و حتی کشور دانست و گفت: جهت توسعه گیاهان دارویی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سطح ۳۰۰ هکتار مبلغ ۳ میلیارد تومان اختصاص یافت.
فرماندار آزادشهر ادامه داد: از محل مصوبات سفر برای مشارکت در تبدیل اراضی شیب‌دار به باغ‌های مثمر مبلغ ۱۱ میلیارد تومان ، تکمیل و بهره‌برداری از پروژه استادیوم ورزشی مبلغ ۴ میلیارد تومان ، در حوزه تجهیز و ساماندهی پسماند مبلغ ۲۰ میلیارد تومان ، برای تکمیل گازرسانی به ۷ روستای بخش چشمه ساران مبلغ ۳۰ میلیارد تومان ، برای تکمیل طرح آبرسانی به شهر آزادشهر و تکمیل فاضلاب شهر آزادشهر مبلغ ۲۲۰ میلیارد تومان ، برای اصلاح و بهینه سازي شبکه هاي فرسوده برق و رفع حریم شبکه هاي ۲۰ کیلو ولت و فشار ضعیف مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و برای احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی و احداث و بهسازي مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب ناحیه صنعتی آقچلی مبلغ ۱۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد.
وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد مجتمع فرهنگی آزادشهر گفت: ۳۵ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه از محل سفر مصوب و اختصاص یافته است.
کریمی در پایان در جهت نظارت و بازرسی دقیق بر اجرای مصوبات ریاست جمهور از تشکیل کارگروه به منظور هماهنگی و نظارت بر اجرای مطلوب پروژه های سطح شهرستان خبر داد و افزود : بازرسان مکلف هستند پس از تعیین اولویت‌ها و رصد اجرای مصوبات، با تعلل و ترک فعل‌ دستگاه‌ها برخورد جدی و دستگاه‌های با عملکرد مطلوب را نیز مورد تشویق قرار دهند.
 

تخصیص ۷۴۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان آزادشهر 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 227
  • کد خبر : 93868