عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » یادمان‌های شهدای گمنام در کوتاه‌ترین زمان تکمیل شود

فرماندار گرگان:

یادمان‌های شهدای گمنام در کوتاه‌ترین زمان تکمیل شود

یادمان‌های شهدای گمنام در کوتاه‌ترین زمان تکمیل شود

فرماندار گرگان بر ضرورت تکمیل یادمان‌های نیمه‌تمام شهدای گمنام در شهرستان تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های متولی براورد کلی از اعتبارات موردنیاز برای تکمیل این پروژه‌ها را ارائه دهند تا درباره نحوه تامین و اختصاص آن تصمیم‌گیری شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری گرگان، عیسی پایین‌محلی در جلسه بررسی یادمان‌های نیمه‌تمام شهدای گمنام شهرستان گرگان با بیان اینکه امنیت، پیشرفت و آرامش امروز کشور را مدیون شهدا هستیم، اظهارکرد: انقلاب اسلامی در ۴۳ سالی که از عمر با برکت آن می‌گذرد هم شاهد ریزش‌ها و هم شاهد رویش‌ها بوده که البته تعداد رویش‌های انقلاب قابل ملاحظه و بسیار اثرگذار بوده است.
فرماندار گرگان گفت: در دنیای امروز  هم، شمر، یزید و عبیدالله تولید می‌شوند و وجود دارند و جنایات فجیعی را در حق مسلمانان و سایر ادیان انجام می‌دهند. داعش که ساخته و پرداخته نظام استکباری بود جنایت‌های بی‌شماری را رقم زد و به همان نسبت که دنیا در حال پیشرفت است به همان اندازه نیز دشمنان مجهزتر و جنایت‌هایشان فاجعه‌بارتر شده است.
وی نقش همه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را در تثبیت انقلاب و ارزش‌های آن برجسته برشمرد و در میان آنها شهید حججی را از رویش‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: این خواست خدا بود که دشمن با تصاویری که از شهید حججی منتشر کرد باعث بزرگی و عظمت شهید حججی شد.
وی در ادامه افزود: سردار شهید سلیمانی نیز اگر به هر شکل و به دست هر کشور یا فرد دیگری به غیر از آمریکا به شهادت می‌رسید شاید حق ایشان ادا نمی‌شد این خواست خدا بود که سردار سلیمانی به دست شقی‌ترین و قسی‌القلب‌ترین انسان‌‌ها و رژیم جانی و جنایتکار آمریکا به شهادت برسد.
پایین‌محلی با بیان اینکه همه ما باید دین خود را نسبت به ارزش‌ها، شهدا و ولایت ادا نماییم، خاطرنشان کرد: برکات خون شهدا برای پایداری انقلاب و ولایت، شرایط جدیدی را در دنیا ایجاد ‌کرده است. امروز ایران اسلامی یک قدرت فراقاره‌ای، تاثیرگذار و صاحب‌نظر است.
وی در ادامه سخنانش بر ضرورت تکمیل یادمان‌های نیمه‌تمام شهدای گمنام در شهرستان تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های متولی برآورد کلی از اعتبارات موردنیاز برای تکمیل این پروژه‌ها ارائه دهند تا درباره نحوه تامین و اختصاص آن تصمیم‌گیری شود.

ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 374
  • کد خبر : 93961