عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ۱۷۸پروژه عمرانی و اقتصادی گنبدکاووس هفته دولت افتتاح می‌شود

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس:

۱۷۸پروژه عمرانی و اقتصادی گنبدکاووس هفته دولت افتتاح می‌شود

۱۷۸پروژه عمرانی و اقتصادی گنبدکاووس هفته دولت افتتاح می‌شود

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس گفت: همزمان با هفته دولت (۲ تا هشت شهریور) امسال ۱۷۸ پروژه عمرانی، خدماتی، اقتصادی، تولیدی و اشتغالزا با صرف اعتبار پنج هزار و ۳۳ میلیارد ریالی دولت و بخش خصوصی به بهره‌برداری خواهد رسید.
مهدی دهرویه اظهارداشت: از مجموع پروژه‌های قابل افتتاح گنبدکاووس در هفته دولت، ۱۰۳ پروژه عمرانی و خدماتی با هزینه سه هزار و ۵۶۰ میلیارد و ۹۸۳ میلیون ریال و ۷۵ پروژه اقتصادی، تولیدی و اشتغالزا با هزینه هزار ۴۷۲ میلیارد و ۵۳۲ میلیون ریال است.
وی اضافه کرد: پروژه‌های عمرانی قابل بهره‌برداری در بخش‌های مختلف و توسط ادارات و نهادهای مختلف گنبدکاووس از جمله آب و فاضلاب، توزیع نیروی برق، حمل و نقل جاده‌ای، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، بنیاد مسکن، گاز، جهادکشاورزی، بهداشت و درمان، شهرداری‌ها، صنعت، معدن و تجارت، مخابرات و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی انجام شده است.
دهرویه بابیان اینکه طرح‌های قابل افتتاح حوزه اقتصادی نیز توسط بخش خصوصی و با کمک تسهیلات بانکی دولت انجام شده ادامه داد: با افتتاح مجموعه پروژه‌های عمرانی و اقتصادی گنبدکاووس برای ۷۹۵ فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.
فرماندار گنبدکاووس همچنین گفت: در هفته دولت امسال علاوه بر پروژه‌های افتتاحی، عملیات اجرایی ۳۹ پروژه عمرانی با اعتبار پیش بینی شده ۲ هزار و ۳۹۲ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.
وی افزود: شروع عملیات اجرایی درمانگاه خاتم الانبیاء با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال، آغاز گازرسانی به سه روستا با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال و شروع عملیات اجرایی بوستان ویژه بانوان با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال از جمله این طرح‌ها است.
دهرویه، خط تولید مرغ گوشتی مادر، سلیوی نگهداری غلات، مجتمع خدماتی و رفاهی، سه حلقه چاه آب آشامیدنی و ساختمان پلیس راه آهن اینچه برون را از مهمترین پروژه‌های قابل افتتاح گنبدکاووس در هفته دولت اعلام کرد.
وی با تبریک در پیش بودن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: این هفته بهترین فرصت برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته و نیز عملکرد یکساله دولت مردمی آیت‌الله رییسی در قالب جهاد تبیین است


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 239
  • کد خبر : 94706