عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی برگزاری جشن رمضان شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه هماهنگی برگزاری جشن رمضان شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه هماهنگی برگزاری جشن رمضان شهرستان ترکمن برگزار شد

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری ترکمن، جلسه هماهنگی برگزاری جشن رمضان با حضور مدعوین درمحل فرمانداری تشکیل شد.

معاون فرماندار در جلسه هماهنگی برگزاری جشن رمضان که هر ساله به منظور استفاده ویژه از فضای معنوی این ماه مبارک انجام می شود گفت: ماه مبارک رمضان از جمله ماههایی است که خداوند نعمات و برکاتش را برای بندگانش افزایش داده تا بندگان از این نعمات بخوبی استفاده کنند.

شیرنگی افزود: فلسفه روزه داری این است که انسانها با تحمل تشنگی و گرسنگی شرایط و وضعیت فقرا و ایتام را بیشتر و بهتر درک کنند. وی همچنین اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع ماه مبارک رمضان همه باید تلاش کنیم تا جشن نیکوکاری در این شهرستان باشکوه و پرشور برگزار شود.

وی در ادمه افزود: ترغیب و هدایت خیرین، سازمانهای رسمی، جهت جلب مشارکت برای رفع نیاز محرومین جامعه، نهادینه کردن فعالیتهای خیرخواهانه، ایجاد همبستگی اجتماعی با رویکرد بهره مندی بیشتر از مساعدتهای آنان و جذب کمکهای نقدی و غیر نقدی و معرفی فعالیتهای کمیته امداد جهت جذب منابع و ارائه خدمات از جمله اهداف این جشن می باشد.

سرکشی از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد، توزیع نان رایگان در ایام ماه مبارک رمضان در بین مردم، همکاری اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان در تهیه ملزومات و سفره افطار و برگزاری جشن رمضان با حضور اقشار مختلف از جمله موضوعات مهم این جلسه بود.

جلسه هماهنگی برگزاری جشن رمضان شهرستان ترکمن برگزار شد

 

جلسه هماهنگی برگزاری جشن رمضان شهرستان ترکمن برگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .