عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دو مرکز توانبخشی در کلاله و مراوه تپه راه اندازی می شود

مدیرکل بهزیستی استان:

دو مرکز توانبخشی در کلاله و مراوه تپه راه اندازی می شود

دو مرکز توانبخشی در کلاله و مراوه تپه راه اندازی می شود

مدیرکل بهزیستی گلستان در جلسه بررسی مشکلات حوزه کاری بهزیستی های شرق استان گفت: مرکز توانبخشی برای کودکان کم شنوا و ناشنوا در مراوه تپه و مرکز توانبخشی جسمی_حرکتی در کلاله بصورت یارانه ای و رایگان برای خانواده ها راه اندازی می شود.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری; عارف کیانی مدیرکل بهزیستی استان بیان کرد: علاوه بر موافقت بهزیستی برای راه اندازی ۴ مرکز مشاوره خانواده؛ با درخواست ۴ شهرستان (مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه) نسبت به ایجاد مراکز اقامتی میان مدت ترک اعتیاد نیز در این شهرستان ها موافقت شد.

فرماندار کلاله نیز گفت:بهزیستی بدلیل جایگاه و طیف آسیب پذیر تحت پوششی که دارد، از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخور دار است.

شیبک بیان کرد:یکی از سیاست ها دولت توجه به قشر های محروم و آسیب پذیر جامعه بویژه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد می باشد که بایستی شهرستانی نیز این سیاست دنبال شود

وی در ادامه خواستار تامین نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات ، راه اندازی مراکز توانبخشی و..از مدیرکل استانی شد.

نماینده مردم حوزه شرق استان هم گفت:حضور میدانی مدیران استانی در شهرستانها باعث لمس مشکلات مردم از نزدیک و رسیدگی به مطالبات آنان خواهد شد.

دکتر آریان پور به نقش نظارتی مجلس بر عملکرد مدیران اشاره کرد و افزود:نامه نگاری باعث رفع مشکلات مردم نخواهد شد و مدیران باید میدانی و مستقیم وارد عمل شوند و مشکلات را مرتفع نمایند.

وی در ادامه بر تجهیز چهار شهرستان به امکانات مورد نیاز،راه اندازی مرکز توان بخشی و تامین نیروی انسانی ادارات بهزیستی شرق استان تاکید کرد.

گفتنی است؛ در نشست فرمانداران و مدیران بهزیستی چهار شهرستان و مدیرکل بهزیستی استان با همراهی نماینده مردم حوزه شرق استان در مجلس، مشکلات مبتلابه بهزیستی مورد بررسی قرار گرفت.

دو مرکز توانبخشی در کلاله و مراوه تپه راه اندازی می شود

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 884
  • کد خبر : 95410