عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تسهیلات اشتغال به بهبودیافتگان از اعتیاد پرداخت می‌شود

معاون فرماندار گرگان:

تسهیلات اشتغال به بهبودیافتگان از اعتیاد پرداخت می‌شود

تسهیلات اشتغال به بهبودیافتگان از اعتیاد پرداخت می‌شود

 

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گرگان به پرداخت تسهیلات برای اشتغال معتادان بهبودیافته اشاره کرد و گفت: بخشی از منابع تبصره 16 و 18، در قالب تسهیلات به اشتغال افراد بهبودیافته اختصاص داده شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گرگان، علی اکبر قجری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر این شهرستان اظهار کرد: آسیب اعتیاد، دارای ابعاد مختلفی است که موضوعات فرهنگی و پیشگیری نیازمند توجه بیشتر است. دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی متناسب با اعتباراتی که در اختیار دارند باید وظیفه‌مندی خود را در حوزه پیشگیری از اعتیاد انجام و گزارش اقدامات را به شورا ارائه دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار گرگان با بیان اینکه بحث آموزش، نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد به موادمخدر دارد، گفت: در این حوزه باید اقدامات و برنامه‌ها انسجام لازم را داشته باشد تا اولا از هدررفت منابع جلوگیری شود و دوم اینکه اقدامات، اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

وی افزود: در حوزه آموزش پرورش طرح‌ نماد در حال اجرا است که لازم است دستگاه مربوطه، برنامه‌ اقدام خود را برای سال تحصیلی جاری به شورای مبارزه با موادمخدر شهرستان ارائه دهد.

قجری به پرداخت تسهیلات برای اشتغال معتادان بهبودیافته اشاره کرد و گفت: بخشی از منابع تبصره 16 و 18، در قالب تسهیلات به اشتغال افراد بهبودیافته اختصاص داده شده است و بهزیستی شهرستان در جلسه آینده گزارشی از آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات، افراد پشت نوبت، سقف تسهیلات، مشاغل ایجاد شده و ... ارائه نماید.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 197
  • کد خبر : 95938