عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مردم قدردان زحمات نیروی انتظامی هستند

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس:

مردم قدردان زحمات نیروی انتظامی هستند

مردم قدردان زحمات نیروی انتظامی هستند

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس با تبریک هفته وحدت، مظلومیت نیروی انتظامی را که رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خویش به آن اشاره کردند را مدالی افتخار برای پرسنل فراجا دانست و گفت: قاطبه مردم قدردان زحمات نیروی انتظامی هستند.

مهدی دهرویه روز چهارشنبه در آیین افتتاح ساختمان اداری پلیس در ایستگاه راه آهن بین المللی اینچه برون که با حضور فرمانده پلیس راه آهن کشور برگزار شد، با اشاره به ظرفیت‌های گنبدکاووس دربخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و ورزشی و نیز با اشاره به موقعیت جغرافیایی مرز اینچه برون، افزود: مجموعه دولت و مدیران استانداری گلستان به این منطقه و تکمیل زیرساخت‌های آن که نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان دارد، اهتمام ویژه‌ای دارند.

وی اضافه کرد: اختصاص اعتبارات مناسب برای تکمیل جاده ترانزیتی موسوم به نفت گنبدکاووس که چند دهه راکد مانده بود و تلاش برای ایجاد زیرساخت‌های منطقه آزاد تجاری - صنعتی اینچه‌برون برای جذب سرمایه‌گذاران از اقدامات دولت و استاندار گلستان است.

فرمانده پلیس راه آهن کشور نیز با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور و برخی تعرضات و ناملایمات علیه نیروی انتظامی گفت: این ناملایمات مانع انجام تکالیف قانونی پلیس برای تامین نظم و امنیت عمومی جامعه نیست.
سردار حشمت‌الله ملکی بیان داشت: پلیس در راستای تعالیم دینی و تکالیف قانونی برای برقراری نظم، چتر امنیت را مانند خورشیدی عالم تاب و باران رحمت، بر سر همه افراد جامعه می‌گستراند و نگاه سیاسی، حزبی و قومی ندارد.  
وی افزود: نیروی انتظامی یکی از ارکان اصلی در تامین امنیت شهروندان و امنیت ملی کشور در کنار سایر دستگاه‌ها و نیروهای مسلح است که پرسنل آن جان شیرین خود را برای انجام وظایف و ماموریت‌های محوله در دست گرفته و تقدیم مردم می کنند.
سردار ملکی اضافه کرد: نیروی انتظامی از زمان آغاز جنگ تحمیلی تاکنون افزون بر ۱۳ هزار شهید تقدیم انقلاب و ملت ایران کرده و هیچ شانی جز زندگی همراه با آرامش و امنیت برای مردم قائل نیست و این بالاترین افتخار برای پلیس است.
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی وظیفه خود می‌داند تا امنیت را برای زندگی، کسب و کار، سفر، تفریح، زیارت، عرض و مال، آبروی و ناموس مردم ولایتمدار ایران در همه نقاط کشور تامین کند و هیچ شیرینی و لذّتی بالاتر از این، برای پلیس نیست.  
فرمانده پلیس راه آهن جمهوری اسلامی همچنین تامین امنیت اقتصادی را برای مردم و سرمایه‌گذاران مهم دانست و گفت: شرایط بین المللی و جغرافیایی ایران و تلاش بدخواهان و معاندان حکم می‌کند تا در این بخش نیز تلاش‌ها و اقدامات امنیتی لازم توسط سردار ملکی، منطقه اینچه‌برون، گمرک و راه آهن آن را مهم دانست و افزود: ساخت و افتتاح ساختمان و پاسگاه انتظامی در راه آهن اینچه برون که یکی از دروازه‌های ورودی کشور از سمت آسیای میانه است، در راستای تامین و برقراری بهتر امنیت برای سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی صورت گرفته است.
سردار ملکی ادامه داد: گلستان به گواه همه دست اندرکاران حوزه تامین امینت از استان‌های امن کشور است و وحدت خوبی بین اقوام و مذاهب ساکن در این استان شمالی حاکم است.
به گفته "محسن اعتماد" مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ (گلستان) برای ساختمان اداری پلیس در ایستگاه راه آهن اینچه برون که در زمینی به مساحت هزار و ۶۲۰ مترمربع با زیربنای ۳۰۰ مترمربع احداث شده مبلغ ۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از محل درآمد هزینه این اداره کل هزینه شده است.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 201
  • کد خبر : 95953