عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کرسی آزاداندیشی در دانشگاه آزاد گمیشان برگزار شد

با حضور فرماندار گمیشان

کرسی آزاداندیشی در دانشگاه آزاد گمیشان برگزار شد

کرسی آزاداندیشی در دانشگاه آزاد گمیشان برگزار شد

  کرسی آزاد اندیشی باحضور سقلی فرماندار گمیشان اعضای کمیسیون دانشجویی شهرستان ،اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گمیشان برگزار گردید.

سقلی فرماندار گمیشان در فضای صمیمی با دانشجویان در خصوص مسائل صنفی و روز جامعه با دانشجویان به گفتگو و تبادل نظر پرداختند. پس از استماع نظرات دانشجویان فرماندار گمیشان ضمن تشکر از حضور دانشجویان برقراری کرسی های آزاد اندیشی را از تدابیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای دانست و افزود دانشجویان به عنوان قشر تحصیل کرده نقش مهمی در تبیین ارزش ها و دستاوردهای 43 ساله انقلاب اسلامی دارند. سقلی ضمن تشکر از هوشیاری دانشجویان گمیشانی که در دام تبلیغات شبانه روزی دشمنان قرار نگرفتند عفاف و حجاب را آمیزه ای از فرهنگ ایرانی اسلامی مردم میهن اسلامی دانست که در طول تاریخ زنان و مردان این سرزمین جهت رعایت آن کوشیده اند وافزود هم چنین موضوع عفاف وحجاب مختص بانوان نیست بلکه مردان هم بایستی در نوع پوشش و رفتار حجاب و عفاف را رعایت نمایند.
فرماندار گمیشان درپایان اظهار داشت: دشمن درهمه زمینه ها شکست خورده است و با یاری خداوند متعال و رهبری مقام معظم رهبری در این فتنه هم شکست خواهد خورد. 

کرسی آزاداندیشی در دانشگاه آزاد گمیشان برگزار شد

 

کرسی آزاداندیشی در دانشگاه آزاد گمیشان برگزار شد

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 286
  • کد خبر : 96048