عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی بزرگداشت مراسم ۱۳ آبان برگزار شد


جلسه هماهنگی بزرگداشت مراسم ۱۳ آبان برگزار شد

جلسه هماهنگی بزرگداشت مراسم ۱۳ آبان برگزار شد

بعد از ظهر روز دوشنبه آبان ماه با حضور فرماندار ، امام جمعه ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی ازمسئولین ادارات ونهادهای شهرستان ،جلسه هماهنگی بزرگداشت مراسم ۱۳ آبان در دفتر فرماندار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان؛ فرماندارعلی آبادکتول ، یوم‌الله ۱۳ آبان را بهترین فرصت برای رهاکردن تیر خلاص به پیکره استکبار جهانی و فتنه اخیر دانست و گفت: قطعاً مردم متدین و ولایتمدار شهرستان بار دیگر با حضور حماسی خود مشت محکمی به دهان مستکبران عالم به ویژه آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌ها خواهند زد.

ابراهیم احمدی افزود : ما وظیفه داریم به عنوان افرادی که رسالت انقلاب را به دوش می‌کشیم این رسالت تاریخی را برای دانش‌آموزان تبیین کنیم تا آینده‌سازان نیز با افتخارات ایران اسلامی آشنا شوند.

فرماندار علی آبادکتول تاکید کرد : تمام دستگاه‌های اجرایی موظفند با تمام توان برای برگزاری با شکوه این مراسم همکاری کنند.

لازم به ذکر است مراسم یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان صبح روز جمعه از ساعت 10 صبح با اجتماع آحاد مردم درمقابل مسجد محمدیه آغاز شده و سپس به صورت راهپیمایی به سمت میدان ولایت و میعادگاه نماز جمعه برگزار خواهد شد.

 


جلسه هماهنگی بزرگداشت مراسم ۱۳ آبان برگزار شد

  

 

 

ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .