عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آرامش امروز در شهرستان گرگان نتیجه همکاری و همدلی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی است

فرماندار گرگان:

آرامش امروز در شهرستان گرگان نتیجه همکاری و همدلی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی است

  آرامش امروز در شهرستان گرگان نتیجه همکاری و همدلی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی است 

فرماندار گرگان گفت: در حوادث اخیر در شهرستان گرگان کمترین آسیب و مشکل را شاهد بودیم که این شرایط پایدار نتیجه هم‌فکری، همدلی و همکاری بین دستگاه‌های امنیتی و انتظامی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گرگان، عیسی پایین محلی در پنجمین جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به حوادث اخیر در برخی نقاط کشور اظهارکرد: خوشبختانه در شهرستان گرگان کمترین آسیب و مشکل را شاهد بودیم که این شرایط پایدار نتیجه هم‌فکری، همدلی و همکاری بین دستگاه‌های امنیتی و انتظامی است.

فرماندار گرگان گفت: بخش زیادی از افرادی که در تجمعات حضور پیدا می‌کنند از روی جهل و غفلت است که وارد بازی دشمن می‌شوند. البته این نقد هم به برخی از مسئولان وارد است که باید به شبهه‌های نسل نوجوان و جوان پاسخ می‌دادند و اگر هم انتقاد و اعتراضی وجود دارد، بتوانند آن را مطرح کنند.

وی بیان کرد: بین کسی که به موضوعی نقد دارد با کسی که آشوب بپا کرده، اموال عمومی و شخصی مردم را تخریب کرده و امنیت جانی شهروندان را مورد تعرض قرار می‌دهد، فرق می‌گذاریم. کسانی که از سر ناآگاهی وارد این معرکه شدند فرزندان همین کشور هستند و باید برای آنان روشنگری کرد.

پایین‌محلی با اشاره به فتنه‌انگیزی دشمن در حوادث اخیر خاطرنشان کرد: دشمن در وهله نخست از جهل و نادانی برخی افراد سوء استفاده کرده و با تهییج، آنان را وارد معرکه کرده است. موضوع دیگری ناشی از غفلت است که هم در بخشی از مردم و هم در برخی از مسئولان دیده می‌شود و دشمن از همین غفلت برای ضربه زدن به کشور و ملت استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: بعد دیگر قضایای اخیر، موضوع نفوذ و خیانت است و امروز دیگر با اتفاقاتی که در برخی مناطق کشور رخ داده، حجت بر همه تمام شده است و باید با عوامل نفوذی و خیانت‌کار در هر جایگاهی برخورد قاطع انجام شود.

فرماندار گرگان در ادامه سخنانش با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین به میزبانی این شهرستان و حضور برخی از وزرا در ایام برگزاری این جشنواره اظهار کرد: خروجی این جشنواره ها از نظر اقتصادی و فرهنگی حائز اهمیت است و باید شرایطی در این جشنواره‌ها فراهم شود که شاهد اتفاقات تحولی در استان و شهرستان گرگان باشیم.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته کتاب و کتابخوانی از شهرداری‌های گرگان، جلین، سرخنکلاته و قرق خواست سهم نیم درصدی کتابخانه‌ها را از درآمدهای عمومی شهر پرداخت کنند.

پایین محلی همچنین تأکید کرد: دستگاه های اجرایی، خدماتی و حمایتی به هر طریقی که می‌توانند به آموزش و پرورش کمک کنند تا مشکلات این بخش برطرف شود. اگر آموزش و پرورش ما درست شد، دانشگاه خوب و در نهایت جامعه خوبی خواهیم داشت در غیر این صورت شاهد افزایش مشکلات در همه ابعاد خواهیم بود.

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 168
  • کد خبر : 96589