عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم دورهمی خانواده بزرگ فرهنگ و هنر شهرستان رامیان


مراسم دورهمی خانواده بزرگ فرهنگ و هنر شهرستان رامیان

 مراسم دورهمی خانواده بزرگ فرهنگ و هنر شهرستان رامیان

در پاسداشت مقام شامخ هنر و هنرمند مراسم دورهمی خانواده بزرگ فرهنگ و هنر شهرستان رامیان در سالن فرهنگ و ارشاد این شهرستان برگزار شد.

 

در این همایش دکتر محل مانی سرپرست فرمانداری رامیان با گرامیداشت یاد و خاطره هنرمندان مرحوم رامیان گفت : هنرمندان همواره از خود ردی در این دنیا می‌گذارند که آنها و یادشان را ماندگار می‌کند تا همواره آیندگان از آنها به نیکی یاد کنند و امروز می‌بینیم هنرمندانی که دیگر در بین ما نیستند ولی شمه‌ای از وجود خود را در آثارشان باقی گذاشتند تا برای همیشه ماندگار شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه حقیقت هنر را هر یک از اندیشمندان با توجه به نوع جهان بینی و تصوری که از جهان هستی دارند به گونه ای معرفی می کنند افزود: هنرمند متعهد شهید آوینی در تبیین حقیقت هنر و درون مایه آن می گوید, حقیقت هنر نوعی معرفت است که در عین حضور و شهود برای هنرمند مکشوف می گردد و این کشف، تجلی واحدی است که از یک سو در محتوا و از سوی دیگر در قالب هنر ظاهر می شود.

در این برنامه مجموعه ای از اجرای موسیقی گروه کُر، گروه موسیقی سنتی قزلباش، موسیقی پاپ و نمایش طنز و کمدی اجرا شد و در پایان از خانواده های محترم هنرمندان فقید شهرستان بیاد سالها زحمات و هنرنمایی ایشان تجلیل بعمل آمد.

مراسم دورهمی خانواده بزرگ فرهنگ و هنر شهرستان رامیان

مراسم دورهمی خانواده بزرگ فرهنگ و هنر شهرستان رامیان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 191
  • کد خبر : 97185