عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجتماع بزرگ بسیجیان گنبدکاووس در مصلی امام جعفر صادق(ع) برگزار می شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه

اجتماع بزرگ بسیجیان گنبدکاووس در مصلی امام جعفر صادق(ع) برگزار می شود

اجتماع بزرگ بسیجیان گنبدکاووس در مصلی امام جعفر صادق(ع) برگزار می شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: هدف از برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان گنبدکاووس نمایش اقتدار بسیج است .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس رضا اصالتی در جلسه هماهنگی اجتماع بزرگ بسیجیان روز پنجشنبه سوم آذر  به جمعیت دهها میلیونی بسیج در سطح کشور اشاره کرد و افزود: با توجه به وقایع اخیر حضور بسیجیان در این اجتماع عظیم نشان دهنده تعدد نیروهای انقلاب در سطح کشور است.
وی با بیان اینکه سخنرانی مقام معظم رهبری در اجتماع بزرگ بسیجیان زینت بخش مراسم خواهد بود افزود: این مراسم از ساعت 8:30 روز شنبه در مصلی امام جعفر صادق (ع) با حضور اقشار مختلف بسیجیان شامل مدیران وکارکنان ادارات، دانشجویان، دانش آموزان، روحانیون ،اصناف و کارگران برگزار خواهد شدکه با داشتن پلاکارد حضور خود را در این اجتماع 5000 نفره به نمایش خواهند گذاشت.
وی با تاکید بر آماده باش نیروهای هلال احمر، اورژانس 115 ،راهور، آتش نشانی و شهرداری و دیگر دستگاههای خدمات رسان در این مراسم افزود: تدابیر لازم برای برگزاری هر چه باشکوهتر این مراسم اندیشیده شده است.
وی در ادامه از برگزاری اجتماع بسیجیان همزمان در بخش مرکزی و داشلی برون در کرند، باغلی مرامه ودیگر پایگاههای بسیج با همکاری دهیاران و بخشداران خبرداد و خواستار اطلاع رسانی و فضا سازی محیطی مراسمات شد و گفت: صداو سیما این اجتماع را به صورت کشوری و استانی پوشش خواهد داد و در رسانه های مجازی هم انعکاس خواهد داشت.
سرهنگ قاضوی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس  نیز در این جلسه با اشاره به رویکرد اقتدارمنشانه بسیج در بزرگداشت روز 5 آذر افزود: همه دستگاههای اجرایی باید در برگزاری هر چه بهتر این مراسم اهتمام ویژه داشته باشند و تمهیدات لازم را بیندیشند.

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 472
  • کد خبر : 97194