عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل شورای آموزش و پرورش شهرستان رامیان


تشکیل شورای آموزش و پرورش شهرستان رامیان

 

تشکیل شورای آموزش و پرورش شهرستان رامیان

شورای آموزش و پرورش شهرستان رامیان به ریاست محل مانی فرماندار و با حضور اعضا در محل آموزش و پرورش شهرستان تشکیل گردید .

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامیان محل مانی فرماندار در این جلسه با تاکید بر اهمیت و ضرورت شور و مشورت در پیشبرد اهداف آن را از اساسی ترین مفاهیم مورد تاکید دین مبین اسلام دانسته و گفت: شورای آموزش و پرورش به عنوان نیروی محرکه و بازوی قدرتمندی در رفع مشکلات نظام آموزشی شهرستان ایفای نقش می نماید.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: شورای آموزش و پرورش در تامین نیازهای امروز و فردای مربیان با طرح و نقشه ای مدون و با اهداف متعالی و در توسعه پایدار تعلیم و تربیت تاثیر گذار می باشد.

توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی، ایجاد تسهیل در فعالیت اجرایی آموزش، تحقق عدالت اجتماعی، تمرکز زدایی در تصمیمات، توجه به مدرسه محوری و تامین منابع مالی غیر دولتی از جمله دیگر کارکردهای شورای آموزش پرورش بود که فرماندارو رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان به آنها تاکید و خواستار پیگیری این موارد توسط اعضا شد.

آشکار کلایی مدیر آموزش پرورش شهرستان نیز در این جلسه ضمن بیان اهمیت آشنایی دانش آموزان با آموزه‌های دفاع مقدس و رشادتها و فداکاریهای شهدا، جانبازان و ایثارگران از اعزام اولین گروه از دانش آموزان شهرستان به ازدوی راهیان نور خبر داد.

تشکیل شورای آموزش و پرورش شهرستان رامیان


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 294
  • کد خبر : 97657