عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رامیان


تشکیل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رامیان

 

تشکیل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رامیان

جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان راميان به رياست محل ماني فرماندار و رئيس شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان برگزار گرديد .

 

عزيزي دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان در ابتدای اين جلسه ضمن تشريح طرح ياريگران زندگي در روستا گفت : طرح مذكور بصورت پايلوت در چهار استان سطح كشور به اجرا در خواهد آمد . استان گلستان هم جزء آن مي باشد .

دبير شوراي هماهنگي در ادامه افزود : هدف از اجراي طرح ياريگران زندگي در روستا را گفتمان سازي اجتماعي در محيط روستا با هدف مسئوليت پذيري و مشاركت اجتماعي – ايجاد حساسيت و آگاهي بخشي در محيط هاي روستايي نسبت به آسيب هاي اجتماعي – كمك به سالم سازي محيط هاي روستايي و صيانت از خانواده سالم و ايجاد انگيزه ، اميد و حمايت براي بهبود يافتگان عنوان نمود .

محل ماني فرماندار و رئيس شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان راميان در ادامه با اشاره به طرح ياريگران زندگي در روستا گفت : با توجه به دستورالعمل اجرايي طرح فاز اول آن از نيمه دوم سال 1401 شروع و تا پايان سال 1403ادامه دارد . وی همچنين افزود : در مرحله نخست 30 درصد از روستاها شناسايي و طرح مذكور در آن اجرا خواهد شد .

فرماندار راميان در ادامه با اشاره به اينكه همه اعضاي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر با جامعه هدفي در ارتباط مي باشند نياز است تا از همه ظرفيت در جهت آگاه سازي جامعه هدف خود در خصوص سوء مصرف مواد مخدر و اعتياد به آن استفاده نمايدو همه اعضاي شوراي مستلزم به همكاري در اين راه مي باشند .

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان همچنين از دستگاه هاي عضو خواست تا در برنامه هاي فرهنگي خود موضوع اعتياد را فراموش نكرده و زماني براي حضور كارشناسان مربوطه در نظر گرفته و مضرات پديده شوم اعتياد را براي مدعوين تشريح نمايند .

محل ماني در پايان ضمن تقدير و تشكر از زحمات اعضاي شوراي هماهنگي گفت : اهتمام بيشتر همه متوليان و مسئولين در جهت مقابله با پديده شوم اعتياد مورد انتظار مي باشد .

تشکیل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان رامیان

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری رامیان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : رامیان
  • بازدید : 125
  • کد خبر : 98413