عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معضلات و گرفتاری‌های جامعه با کار فرهنگیِ اثرگذار قابل حل است


معضلات و گرفتاری‌های جامعه با کار فرهنگیِ اثرگذار قابل حل است

 

 معضلات و گرفتاری‌های جامعه با کار فرهنگیِ اثرگذار قابل حل است

 فرماندار گرگان گفت: برای حل مسائل و معضلاتی که امروز گریبانگیر ماست نیازمند انجام کارهای فرهنگی تمیز و اثرگذار هستیم. هفته گرامیداشت مقام زن و ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) فرصت مناسبی برای تبیین الگوی سوم زن و جایگاه زن در حکومت اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گرگان، عیسی پایین‌محلی در جلسه هماهنگی جشن خیابانی و پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) که با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، مدیران کل صداوسیما، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی و جمع دیگری از مسئولان برگزار شد، با بیان اینکه مشکلات کشور ریشه در مسائل فرهنگی دارد، اظهار کرد: برای حل مسائل و معضلاتی که امروز گریبانگیر ماست نیازمند انجام کارهای فرهنگی تمیز و اثرگذار هستیم. هفته گرامیداشت مقام زن و ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) فرصت مناسبی برای تبیین الگوی سوم زن و جایگاه زن در حکومت اسلامی است.

فرماندار گرگان با بیان اینکه خروجی برنامه‌ها اهمیت زیادی دارد، گفت: هدف همه انبیا و اولیای الهی، نزدیک کردن انسان‌ها ولو در حد یک گام به خداوند متعال است و ما هم باید همه کارهایمان به ویژه امورات فرهنگی را در جهت تحقق این هدف پایه ریزی و اجرا کنیم.

وی در بخش دیگر سخنانش با توجه به هجمه سنگین دشمنان علیه ارزش های اسلامی به ویژه حجاب و عفاف خاطرنشان کرد: دشمن در حوزه فرهنگی، جنگ گسترده ای را علیه ملت ایران به راه انداخته است. وجود چند صد ماهواره و شبکه های فارسی زبان متعدد در جهت هویت زدایی از جامعه مسلمانِ ایرانی است. همچنین وجود ده ها شبکه ماهواره ای با رویکرد براندازی و تجزیه طلبی، نشان دهنده جنگ تمام عیار فرهنگی‌ای بوده که به ملت ایران تحمیل شده است.

پایین‌محلی با بیان اینکه مناسبت های ملی و مذهبی، فرصتی مغتنم برای انجام کارهای فرهنگی اثرگذار است، گفت: همه اقدامات حتی اجرای پروژه های عمرانی باید دارای پیوست فرهنگی باشد.

وی درباره برگزاری جشن خیابانی و پیاده روی خانوادگی در هفته گرامیداشت مقام زن و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: این برنامه ها در روز 30 دی ماه برگزار می شود که زمان و مکان دقیق آن متعاقبا از سوی دستگاه های ذیربط اعلام خواهد شد. لازم است برای برگزاری باشکوه این برنامه ها تدارکات لازم از سوی همه دستگاه ها و نهادها اندیشیده شود.


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 174
  • کد خبر : 98478