عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بخشدار گلدشت معارفه شد

در دهمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان

بخشدار گلدشت معارفه شد

بخشدار گلدشت معارفه شد

در دهمین جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان که به ریاست سقلی فرماندار گمیشان و با حضور هادی احمدی مدیر کل دفتر سیاسی و تقسیمات کشوری استانداری گلستان، نبوی زاده امام جمعه شهرستان و دیگر اعضا شورای اداری در سالن جلسات فرمانداری گمیشان برگزار شد ، محمد مصطفوی به عنوان بخشدار گلدشت شهرستان گمیشان معارفه گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری در این جلسه هادی احمدی ضمن عرض تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه‌الزهرا(س) ،ارادت قلبی ایرانیان اعم از اهل سنت و تشیع به اهل بیت را موجب پایداری کشور در مقابل هجمه های دشمن به خصوص در جنگ ترکیبی و اغتشاشات اخیر دانست. وی در خصوص معارفه بخشدار گلدشت اظهار داشت: تغییر مدیریت از برکات نظام اسلامی است و در دولت سیزدهم مدیران بایستی جهادی و انقلابی باشند تا بتوان در شرایط سخت تحریم های ظالمانه استکبار جهانی سربلند شویم.

وی هم چنین بومی بودن و رعایت عدالت قومیتی را از برکات نظام اسلامی و از اولویت های انتصابات در دولت مردمی سیزدهم بر شمرد.

در پایان سقلی از زحمات شبانه روزی اعضای ستاد بحران شهرستان در شرایط اضطراری افت فشار گاز و برودت هوا تقدیر و تشکر نمود. و در خصوص معارفه بخشدار گلدشت از عنایت ویژه استاندار دکتر زنگانه و مهاجر معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار به مسائل شهرستان تشکر نمود و فرصت مسئولیت را فرصت خدمت به مردم دانست که بایستی مسئول این فرصت را مغتنم شمرده و در حل مسائل و مشکلات مردم بکوشد به طوری که آماده پاسخ گویی در پیشگاه خداوند باشد.


بخشدار گلدشت معارفه شد

 

بخشدار گلدشت معارفه شد

 

بخشدار گلدشت معارفه شد

 



 

 

 

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 432
  • کد خبر : 98696