عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه ستاد بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد دهه مبارک فجربرگزار شد


جلسه ستاد بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد دهه مبارک فجربرگزار شد

جلسه ستاد بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد دهه مبارک فجربرگزار شد

 

جلسه ستاد بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان مینودشت به ریاست فرماندار و با حضور مسئولین ادارات در محل فرمانداری برگزار شد.

محمد تقی قزل سفلی فرماندار و رئیس ستاد بزرگداشت دهه مبارکه فجرشهرستان ضمن عرض سلام و خوش آمد به اعضا حاضر در جلسه و تبریک میلاد با سعادت امام محمد باقر(ع) و حلول ماه رجب گفت: در آستانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم ودهه مبارکه فجر امسال باید با توجه به حوادث اخیر که جبهه استکبار با عناصر فریب خورده داخلی خود یک جنگ ترکیبی را به ملت همیشه در صحنه و شهید پرورایران اسلامی تحمیل کرد بایدبابرنامه های غنی و پرمحتوای بصیرتی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح نقاط شهری و روستائی با حضور حداکثری مردم و با شکوه خاصی برگزار شود.
فرماندار مینودشت در ادامه افزود: سیاست راهبردی دولت جهادی بر این است که در دهه مبارکه فجر مسئولین دستگاه های اجرائی درکنارجهادتبیین شنونده حرفهای مردم وهمچنین پاسخگوی دغدغه های مردم نیز باشند.
وی افزود:بایدعملکردشاخص نظام در سطح هر دستگاه و مجموعه های اداری به خوبی تبیین گرددوهمچنین استفاده از پرچم جمهوری اسلامی ایران به عنوان‌ نمادملی به صورت گسترده در مراسمات در جهت نمایش وفاق، وحدت و غرور ملی در دستور کار قرار گیرد.
فرماندار سپس با اشاره به برنامه ریزی شایسته در جهت تکریم از مقام والای شهیدان،تاکیدکردازخانواده معظم شهدا، ایثارگران،جانبازان،آزادگان و نقش آفرینان دوران پیروزی انقلاب اسلامی ودفاع مقدس به شایستگی تجلیل شود.

جلسه ستاد بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد دهه مبارک فجربرگزار شد

 

جلسه ستاد بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد دهه مبارک فجربرگزار شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مینودشت
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 216
  • کد خبر : 98814