عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رفع محرومیت در یکی از مدارس شهرستان

فرماندار آزادشهر:

رفع محرومیت در یکی از مدارس شهرستان

رفع محرومیت در یکی از مدارس شهرستان

 
فرماندار آزادشهر گفت:پروژه آسفالت مسیر و محوطه مدرسه بلال روستای نظرچاقلی با همکاری  آموزش و پرورش ، دهیاری و شورای اسلامی روستای نظرچاقلی انجام شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، سید جواد کریمی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش آزادشهر گفت : در راستای اجرای مصوبات شورای اموزش پرورش و محرومیت زدایی مدارس شهرستان پروژه آسفالت مسیر و محوطه مدرسه بلال روستای نظرچاقلی با همکاری  آموزش و پرورش ، دهیاری و شورای اسلامی روستای نظرچاقلی انجام شد.
وی افزود: با توجه به اینکه محوطه و راه دسترسی این مدرسه به علت خاکی بودن، در روزهای بارندگی و یا زمان گرد و غبار باعث ایجاد مشکلات در رفت و آمد دانش آموزان می شد در اولویت جهت اجرای آسفالت ریزی  اقدام شد.
فرماندار آزادشهر خاطر نشان کرد : توزیع آسفالت محوطه و راه دسترسی مدارس باید به صورت عادلانه صورت گیرد و از تبعیض در آسفالت‌ ریزی محوطه مدارس باید جلوگیری گردد ،چرا که معتقدیم باید در مرحله نخست مدارس محروم و فاقد محوطه‌ سازی از آسفالت‌ ریزی بهره‌مند شوند.
سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر در پایان گفت : دانش آموزان آینده سازان ما بوده و ارائه هرگونه خدمات به آنان وظیفه ما میباشد.
 

رفع محرومیت در یکی از مدارس شهرستان

رفع محرومیت در یکی از مدارس شهرستان

 





ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 229
  • کد خبر : 98826