عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » غبار روبی مزار شهدای گمنام شهرستان مینودشت به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی


غبار روبی مزار شهدای گمنام شهرستان مینودشت به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

غبار روبی مزار شهدای گمنام شهرستان مینودشت به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

 

غبار روبی مزار شهدای گمنام شهرستان مینودشت در دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور فرماندار، معاونین فرماندار و مسئولان ادارات شهرستان به مناسبت ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور در مزار شهدای گمنام ضمن قرائت فاتحه و نثار گل یاد و خاطره این ایام را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مینودشت؛محمد تقی قزل سفلی فرماندار شهرستان مینودشت در حاشیه این مراسم اظهار داشت: دهه فجر گرامیداشت روز‌های سرنوشت ساز ملت ایران، پیروزی خون بر شمشیر، اعلام صلابت، اقتدار و شجاعت امت اسلامی به رهبری امام راحل است بیان کرد: هر ساله در این ایام با گرامیداشت دهه فجر در واقع مردم ایران دوباره با آرمان های امام راحل، و شهدا و رهبری معظم انقلاب تجدید بیعت می‌کنند.
قزل سفلی تاکید کرد: انقلاب اسلامی با خون شهدای گرانقدرووالامقام آبیاری شد که اکنون به درخت تنومندی مبدل شده است که دشمن از آن هراس دارد و هر روز با ترفندها و دسیسه‌های مختلف درصددضربه زدن به این انقلاب الهی است.
وی گفت: برای حفظ این نظامی که با خون شهدا و پشتوانه مردم شکل گرفته، باید از جان و دل مایه گذاشت و در مسیر ولایت فقیه حرکت کرد تا دشمنان این مرز و بوم با خواب‌های آشفته خود درصدد برهم زدن آرامش و امنیت ملت نباشند و مانند همیشه مایوس و بازنده این میدان باشند.

غبار روبی مزار شهدای گمنام شهرستان مینودشت به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مینودشت
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مینودشت
  • بازدید : 195
  • کد خبر : 99328