عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری شورای ترافیک شهرستان گمیشان


برگزاری شورای ترافیک شهرستان گمیشان

برگزاری شورای ترافیک شهرستان گمیشان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان، جلسه شورای ترافیک شهرستان گمیشان به ریاست سقلی، فرماندار و با حضور مصطفوی، بخشدار گلدشت و دیگر اعضاء شورا به منظور بررسی مصوبات جلسات قبل و بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی و هماهنگی نوروز 1402 شهرستان گمیشان در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار گمیشان در این جلسه اظها داشت : با توجه به در پیش بودن عید نوروز و سفرهای نوروزی، تمهیدات لازم برای رفع مشکلات احتمالی در این ایام اندیشیده شود تا مردم با مشکلی مواجه نشوند.

هم چنین فرماندار گمیشان، رفع نقاط آسیب دیده جاده ها و معابر شهری را مورد تاکید قرار داد وی دراین خصوص بیان کرد: تمام نقاطی که مطابق مصوبات شورای ترافیک بایستی اقداماتی ازقبیل نصب علایم ترافیکی و ایجاد سرعت کاه انجام گیرد دستگاه ای مربوط مکلف به انجام آن طبق برنامه زمان بندی شورای ترافیک می باشندو هر گونه قصور و اهمال در انجام مصوبات شورای ترافیک قابل پذیرش نیست.

در پایان نماینده عالی دولت بر تعامل پلیس راهور، راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان و شهرداری ها و دهیاری ها درخصوص امور ترافیکی و ایمنی راه ها و معابر راهکاراهایی ارائه نمودند.

برگزاری شورای ترافیک شهرستان گمیشان

 

برگزاری شورای ترافیک شهرستان گمیشان

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 127
  • کد خبر : 99434