عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خوابگاه دانشگاه فرهنگیان گنبدکاووس جانمایی می‌شود‌

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس :

خوابگاه دانشگاه فرهنگیان گنبدکاووس جانمایی می‌شود‌

خوابگاه دانشگاه فرهنگیان گنبدکاووس جانمایی می‌شود‌

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در نشست مشترک با مدیر دانشگاه فرهنگیان استان گلستان با حضور معاون سیاسی و اجتمائی و رییس آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: برای رفع کمبود فضای آموزشی و رفاهی واحد دانشگاهی فرهنگیان فضاهای آموزشی و خوابگاهی پیش بینی شده که درصورت تایید مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ویژه ، مهدی دهرویه با تاکید برضرورت رفع کمبود فضاهای آموزشی و رفاهی دانشگاه فرهنگیان این شهرستان گفت: تا احداث ساختمان جدید  دانشجویان به یکی از اماکن پیشنهادی آموزش و پرورش که اعلام شده نقل مکان می‌کنند.
مدیر دانشگاه فرهنگیان گلستان نیز گفت: دانشگاه فرهنگیان گنبدکاووس با کمبود کلاس درس و ساختمان خوابگاهی مواجه است که با دستور فرماندار ویژه این کمبود رفع خواهد شد.
موسی کیخا اضافه کرد: ساختمان‌های آموزشی و رفاهی فعلی دانشگاه فرهنگیان گلستان بویژه در گنبدکاووس قدمت بالایی دارند و باید همه کمک کنند تا کمبودهای این مرکز آموزش عالی برطرف و توسعه یابد.
وی بابیان اینکه  اکنون گنبدکاووس با کمبود ۵۰۰ معلم مواجه است که این رقم در سالهای آینده افزایش خواهد یافت، تصریح کرد: در صورت توسعه فضاهای آموزشی و رفاهی پردیس‌های این مرکز آموزش عالی می‌توان ظرفیت بیشتری از فرزندان را برای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان از طریق آزمون سراسری جذب کند


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 144
  • کد خبر : 99477