عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ضرورت اهتمام همه دستگاه ها برای اجرای مراسم متمرکز افتتاحیه کانون یاریگران زندگی

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار در جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر:

ضرورت اهتمام همه دستگاه ها برای اجرای مراسم متمرکز افتتاحیه کانون یاریگران زندگی

ضرورت اهتمام همه دستگاه ها برای اجرای مراسم متمرکز افتتاحیه کانون یاریگران زندگی

جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گرگان امروز 27 بهمن ماه در محل سالن اجتماعات فرمانداری با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان گرگان، با هدف هماهنگی های لازم برای اجرای مراسم متمرکز افتتاحیه "یاریگران زندگی" برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان ، در ابتدای جلسه نماینده کمیته درمان و حمایت اجتماعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گزارشی از خدمات یکسال اخیر ارائه کرد و افزود: در 157 کلینیک ترک اعتیاد که 7 مرکز دولتی و 150 مرکز دیگر خصوصی می باشد با مسئله افزایش مراجعین و متقاضی دارو رو به رو هستیم و از سازمان های همکار و هم هدف مانند بهزیستی تقاضا داریم در حوزه روانشناسی و آموزش های مرتبط فعالیت بیشتری در روستاها داشته باشند و در کنار درمان ، حمایت های اجتماعی می­تواند در بازگشت فرد بیمار به جامعه کمک شایانی داشته باشد.

 

در ادامه جلسه معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار اعلام کرد : دستور کار ما اجرای مراسم متمرکز افتتاحیه کانون یاریگران زندگی در روستاها است که جهت هماهنگی های لازم 5 جلسه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برگزار و تمامی تصمیمات به دستگاهای اجرایی ذیربط ابلاغ شده است.

علی اکبرقجری با بیان اینکه: اجرای این رویداد مهم استانی ، هماهنگی ، همدلی و اهتمام تمامی دستگاه ها و ادارات ذیربط را می طلبد، وظایف آنان را یک به یک یاد آور شد.

وی دراین راستا خاطر نشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان در حوزه مستند سازی و اجرای مسابقات بازی های بومی و محلی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه اجرای موسیقی زنده با بهره مندی از ظرفیت گروه آیینی روستای نصرآباد مشارکت خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی گلستان با برپاساختن 6 چادر و ارائه خدمات پزشکی و استقرار یک دستگاه آمبولانس و تیم امدادی همکاری و مشارکت می نماید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اذعان کرد: از دیگر ادارات و سازمانهایی که در اجرای این مراسم حضور فعال خواهند داشت می توان به شهرداری گرگان اشاره کرد که استقرار کتابخانه ی سیار (اتوبوس) اهدای کتاب به دانش آموزان از جمله آنهاست و اداره کل بهزیستی شهرستان نیز با استقرار اورژانس اجتماعی و برگزاری نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی در مراسم افتتاحیه نقش­آفرینی خواهد کرد .

وی خاطر نشان کرد: اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرگان نیز وظیفه برپایی غرفه های صنایع دستی را برعهده خواهد داشت و همچنین اداره کل فنی و حرفه ای نسبت به استقرار خودروی مهارت آموزی و برگزاری کارگاه آموزشی کپسولی و ساخت زیورآلات چوبی اقدام خواهد نمود.

به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار: در جلسات هماهنگی این طرح تصمیم گرفته شد جهاد کشاورزی نسبت به واگذاری3 8 اصله نهال (2اصله نهال زیتون و مابقی نارنج) به منظور گرامی داشت مقام شامخ شهدا در حوزه مبارزه با مواد مخدر ، جهت کاشت در روستای نصرآباد اقدام نماید .


ضرورت اهتمام همه دستگاه ها برای اجرای مراسم متمرکز افتتاحیه کانون یاریگران زندگی

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 250
  • کد خبر : 99524