عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اثبات پایبندی مردم شهرستان مراوه‌تپه به نظام در دهه فجر


اثبات پایبندی مردم شهرستان مراوه‌تپه به نظام در دهه فجر

اثبات پایبندی مردم شهرستان مراوه‌تپه به نظام در دهه فجر

لقمان قربانی فرماندار در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: اهالی شهرستان مرزی در دهه مبارک فجر و علی‌الخصوص ۲۲بهمن پایبندی خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت و دشمنان را مایوس نمودند.

وی با اشاره به برنامه کاروان راهیان نور اظهار کرد: مناطق جنگی تابلوی ایثارگری در جبهه‌های حق علیه باطل بوده و دشمن در حال حاضر نیز از انتقال رشادت‌های آنان به نسل حاضر هراس داشته و برای عدم توفیق اعزام کاروان‌های راهیان نور توطئه می‌نماید.

قربانی افزود، این میراث ارزشمند را حفظ نموده و در اعزام کاروان نباید کوتاه بیاییم.

فرماندار شهرستان مراوه‌تپه ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری جشن بزرگ مبعث گفت: برگزاری این آئین بزرگ نشان داد که این شهرستان ظرفیت برگزاری مراسم مشابه بزرگی را دارد.

وی با اشاره به در پیش بودن نوروز در ایام نوروز آماده باش کلیه مدیران ادارات خدمات رسان ضروری است.

قربانی در ادامه با اشاره به ایام درختکاری افزود، حاشیه جاده‌ها به وسیله منابع طبیعی و جهاد کشاورزی درختکاری شده و جهاد کشاورزی مشوق‌هایی برای توسعه درختکاری داشته باشد.

در ادامه این جلسه فرمانده سپاه شهرستان مراوه‌تپه گفت: اعزام راهیان نور برنامه‌ای است که کشور را در مقابل دشمن محفوظه نگه می‌دارد.

سرهنگ جوان افزود، بنابراین در اعزام کاروان راهیان نور را که بعد از ۳ سال وقفه به خاطر کرونا تا حدودی تعطیل شده بود با همکاری ادارات ، با شکوه‌تر از قبل برگزار نمائیم.

در ادامه این جلسه معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: در نوروز ۱۴۰۱ جهت اقامت گردشگران ۱۰۷ مدرسه تدارک دیده شده بود که این امر نشان دهنده ظرفیت استان برای پذیرش از مسافران می‌باشد.

مهندس قندهاری افزود، در طول سال اخیر نیز اقامتگاه‌ها پذیرای تعداد زیادی از گردشگران بود و در سال جدید نیز باید سعی کنیم که میزبان خوبی برای گردشگران باشیم.

وی گفت امسال کمیته نمازخانه به کمیته‌های سیزده‌گانه ستاد نوروزی اضافه شد و با همزمانی سال نو با ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای معرفی آئین‌های مذهبی به گردشگران خواهد بود.

 

اثبات پایبندی مردم شهرستان مراوه‌تپه به نظام در دهه فجر

 

اثبات پایبندی مردم شهرستان مراوه‌تپه به نظام در دهه فجر

 

اثبات پایبندی مردم شهرستان مراوه‌تپه به نظام در دهه فجر

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری مراوه تپه
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .