عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تاکنون بیش از 111 هزار تن گندم تحویل 7 مرکز خرید شهرستان کلاله شده است


تاکنون بیش از 111 هزار تن گندم تحویل 7 مرکز خرید شهرستان کلاله شده است

تاکنون بیش از 111 هزار تن گندم تحویل 7 مرکز خرید شهرستان کلاله شده است

فرماندار کلاله در جلسه شورای اداری گفت: تاکنون بیش از 111 هزار تن گندم تحویل 7 مرکز خرید شهرستان کلاله شده است.

برزگر افزود : برداشت گندم در بیش از 90 درصد از مزارع شهرستان انجام شده است .

وی گفت:حدود 30 درصد محصول برداشت شده بالغ بر 30 هزار تن از محصولات کشاورزان کلاله به جهت همجواری با شهرستان های دیگر به مراکز خرید آن شهرستان ها تحویل شده است.

برزگر گفت: بخشی از گندم جمع آوری شده هم بعنوان مصرفی در اختیار خود کشاورزان باقی مانده است .

فرماندار کلاله ابراز امیدواری کرد : انشالله امسال بتوانیم تولید خود را با توجه به راندمان تولید بسیار خوب مزارع دیم و آبی به 182 هزار تن برسانیم .

امام جمعه کلاله هم با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و گرامیداشت یاد شهدای 7 تیر گفت : شهید بهشتی ،مظلومی بود که مورد تهمت فراوانی قرار گرفت و با شهادتش پاکی و صداقت وی برای همه روشن شد ،بطوریکه امام خمینی (ره) او را به شایستگی مورد تجلیل قرار داد .

حجت الاسلام کشیری در ادامه سخنان خود گفت : ماه مبارک رمضان ماه بزرگ و با عظمتی است که نفس هیا انسان در این ماه همانند تسبیح خداوند است .

وی به توصیه های اخلاقی در راستای آموزه های دینی ادامه داد و گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی برای خودسازی است لذا کسانی که از این فرصت بیشتر بهره بگیرند توفیق یارشان شده است .

امام جمعه بخش پیشکمر گفت: انشالله بتوانیم جزو انسانهایی باشیم که قدر این ماه را بداینم و به مقتضای آن خوب عمل کنیم چرا که رحمت خدا در این ماه بر همه ارزانی شده است .

رئیس جهاد کشاورزی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد یکساله ادراه متبوع در کاشت و برداشت محصولات کشاورزی گفت : علت کاهش کلزا از 7152 هکتار سال قبل به 515 هکتار امسال را کاهش بارندگی و بیماری بوجود آمده در مزارع سال گذشته عنوان کرد .

مهندس علیزاده گفت : تلاش می شود با توجه به ضرورت تناوب کشت با برپایی کارگاههای آموزشی میزان کشت کلزا در شهرستان را به شرایط مطلوب برسانیم .

رئیس اداره غله گفت: امسال بزرگترین عملیات اقتصادی منطقه که خرید و تحویل محصول کشاورزان بوده به خوبی در حال اجراست .

حاجی محمد سهرابی افزود : سال گذشته تا این زمان میزان خرید ما 45 هزار تن بود و اکنون به 111 هزار تن رسیده که تاکنون 115 میلیارد تومان پول به شهرستان تزریق شده است

رئیس جهاد کشاورزی گفت : تاکنون لیست 102854 تن گندم خریداری شده توسط مراکز تحویل به بانک کشاورزی بعنوان بانک عامل واصل شده است .

کیقبادی افزود : این میزان خرید از آن 16545 لیست اسامی بوده که تحویل بانک شده است .

وی ادامه داد : مبلغ این میزان محصول بیش از 116 میلیارد و 900 میلیون تومان می شود که تاکنون بیش از 64 میلیارد و 700 میلیون تومان پرداخت شده است .

تاکنون بیش از 111 هزار تن گندم تحویل 7 مرکز خرید شهرستان کلاله شده است

 

تاکنون بیش از 111 هزار تن گندم تحویل 7 مرکز خرید شهرستان کلاله شده است

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری کلاله
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : کلاله
  • بازدید : 823
  • کد خبر : 9974