عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده دیدبان بازار است

فرماندار آزادشهر:

انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده دیدبان بازار است

 
 
 انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده دیدبان بازار است
فرماندار آزادشهر: انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده دیدبان بازار است و وظیفه رصدو شناسایی تخلفات را عهده دارد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛جلسه انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان به ریاست سید جواد کریمی فرماندار شهرستان آزادشهر و با حضور رئیس انجمن استان واعضای شهرستان در فرمانداری آزادشهر برگزار شد.
سید جواد کریمی در این جلسه گفت:انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان را یک رکن اصلی در جهت تنظیم، نظارت و کنترل مستمر بازار می‌دانیم و قانون هم این اجازه را به انجمن داده است.
 فرماندار آزادشهر با توجه به شرایط بازار امروز انتظار داریم که این مجموعه بهتر و قوی تر  با حمایت مسئولان عمل کندافزود:شهروندان باید با آسایش و آرامش و خریدشان را انجام دهند.
 وی در ادامه اظهار کرد:برقراری عدالت و جلوگیری از کار سوء استفاده‌کنندگان و برخورد قانونی با کسانی که می خواهند آرامش عمومی و نظم اقتصادی را به هم بزنند از رسالت های تعزیرات حکومتی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان است.
 سید جواد کریمی با اشاره به اینکه انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان دیده بان بازار است گفت:انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در کنار سایر دستگاه ها، بازوی کمکی برای شناسایی و گزارش تخلفات احتمالی است و این انجمن دیده بان بازار است و وظیفه رصد و شناسایی تخلفات را برعهده دارد.
 فرماندار در ادامه یادآورد شد:عده ای بدنبال ایجاد مشکل در بازار هستند برهمین اساس وجود نهاهایی مانند انجمن حمایت از مصرف کنندگان الزامی و نیاز است، قواعد و قوانینی دست انجمن را باز گذاشته تا از وجود نیروهای افتخاری استفاده کند و ما هم در کنار شما هستیم.
در این جلسه با اهدا لوح از فعالیت‌ها و اقدامات اعضای این انجمن در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کننده تقدیر به عمل آمد.
لازم به ذکر است در پایان این جلسه ابلاغ عضو افتخاری انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و همچنین لوح تقدیر در جهت پیگیری حقوق مصرف کنندگان و همکاری جدی با این انجمن در جهت رضایت شهروندان به سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر از طرف رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گلستان اهداشد.
 
 

انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده دیدبان بازار است

 

انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده دیدبان بازار است

 

انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده دیدبان بازار است

 

انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده دیدبان بازار است

 


 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 178
  • کد خبر : 99861