عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایران به عنوان نماد نظام اسلامی در جهان شناخته می شود

وزیر اطلاعات در آزادشهر:

ایران به عنوان نماد نظام اسلامی در جهان شناخته می شود

ایران به عنوان نماد نظام اسلامی در جهان شناخته می شود

 وزیر اطلاعات گفت: نظام جمهوری اسلامی امروزه از سوی جهانیان به عنوان نماد نظام اسلامی شناخته می شود و دشمنان برای اینکه از اسلام چهره موفقی در دنیا حضور نداشته باشد، دنبال شکست ما هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، حجت الاسلام والمسلمین 'سیدمحمود علوی' عصر سه شنبه با حضور در جمع مردم آزادشهر برای ابلاغ سلام رییس جمهوری، افزود: به همین دلیل است که دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون مشغول توطئه و کارشکنی بر علیه نظام جمهوری اسلامی هستند.

 وی ادامه داد: برخی از این توطئه ها آنچنان سنگین بودند که به راحتی می توانستند هر نظام قدرتمندی را به هم ریخته و از بین ببرند اما دشمنان علیرغم تلاش های فراوانی که داشتند در ایران توفیقی به دست نیاوردند.

 وزیر اطلاعات با برشمردن برخی مشکلات که دولت با آنها دست و پنجه نرم می کند، افزود: امروزه دغدغه اصلی رییس جمهوری رفع مشکلات و فراهم آوردن آسایش و رفاه برای مردم است.

 علوی تصریح کرد: دولت مشکلات زیادی را به جان می پذیرد تا مردم با امید به آینده نگاه کنند.

 وی، فرهنگ وحدت و برادری را منبعث از قرآن کریم و یک نعمت الهی بر شمرد و افزود: آنها که دنبال تفرقه هستند، با فرهنگ اسلام نسبتی ندارند.

 وزیر اطلاعات، تکفیر و مسئله داعش را موضوع کوچکی خواند و افزود: با هوشیاری علمای اسلام اعم از سنی و شیعه و جمیع مسلمین، دنیای اسلام از این پیچ تاریخی عبور خواهد کرد.

 وی با قدردانی از روحانیت شیعه و سنی در استان گلستان و شهرستان آزادشهر که فرهنگ اخوت و برادری را گسترش می دهند، افزود: باید برای رفع مشکلاتی نظیر اشتغال، فرهنگ و سرمایه گذاری تلاش کرد.

 وزیر اطلاعات با یادآوری اینکه سرمایه گذاری با آرامش و امنیت امکان پذیر است، افزود: دفاع از سرمایه گذاری، دفاع از سرمایه گذار نیست بلکه دفاع از اشتغال و توسعه اقتصادی است و به همین خاطر از صاحبان سرمایه حمایت می شود.

 حجت الاسلام علوی گفت: اگر می خواهیم جامعه، فرهنگ پایدار داشته باشد باید اقتصاد پویا داشته باشیم و اقتصاد پویا هم به امنیت نیاز دارد.

 وی به مذاکرات با دولت های 5+1 اشاره کرد و گفت: دولت بار سنگین این مذاکرات را بر دوش گرفته و به دنبال رفع همه مشکلات از جمله رفع موانع سرمایه گذاری است.

 وزیر اطلاعات گفت: دولت ادعایی جز خدمتگزاری ندارد و وزارت اطلاعات وظیفه تامین امنیت همراه با نشاط و شادابی را در جامعه بر عهده دارد .

 علوی گفت: زمانی به امنیت همراه با نشاط می رسیم که همه مردم در آن شریک باشند؛ جایی که امنیت دست خود مردم باشد امنیت پایدار خواهد بود.

 همچنین در این اجتماع حجت الاسلام والمسلمین 'سیدمحمد حسینیان' امام جمعه آزادشهر گفت: دولت با تدبیر و امید، آرامش را در کشور حاکم کرده و به لحاظ بین المللی نیز شرایط خوبی را فراهم کرده است.

 وی، حمایت رهبری از ریاست جمهوری را یکی از نقاط قوت دولت دانست و افزود: کاروان تدبیر و امید با طرح ها و برنامه های بسیار خوبی به استان گلستان آمده است.

 امام جمعه آزادشهر با بیان برخی از مشکلات این شهرستان از قبیل ساماندهی رودخانه وسط شهر و کارخانه بازیافت حاشیه شهر، بازنگری در طرح جامع شهری، گاز رسانی به روستاهای کوهستانی، رفع مشکل رانش زمین در روستای نرگس چال، بازسازی حوزه علمیه و مصلی این شهرستان از وزیر اطلاعات خواست در جلسه هیات دولت برای رفع آنها تلاش کند.

 آخوند 'ابوبکر خوجملی' امام جمعه اهل سنت آزادشهر نیز ضمن تقدیر از تلاش های دولت تدبیر و امید، گفت: راز ماندگاری نظام اسلامی ایران به خاطر قدرشناسی دو طرفه رهبری و مردم و استقامت در ایمان است.

 وی با بیان اینکه امنیت حاکم بر کشور یکی از دستاورد های نظام اسلامی است، افزود: این در حالی است که در برخی از کشورهای همسایه ما امنیت چندانی حاکم نیست.

 امام جمعه اهل سنت آزادشهر افزود: مردم شهرستان آزادشهر اعم از شیعه و سنی همیشه در صحنه های انقلاب حضور داشته و دارند.

 وی با بیان اینکه اهل سنت استان گلستان 500 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند، افزود: همانگونه که مردم در صحنه ها حضور دارند، دولت نیز بدون تبعیض بین سنی و شیعه برای آنها کار می کند.

 آخوند خوجملی با اشاره به برخی عقاید انحرافی که در جهان اسلام رسوخ کرده است، افزود: مردم استان گلستان به عقاید هم احترام گذاشته و به شایعات و تفرقه های استکبار توجهی ندارند.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : مقسمی
  • بازدید : 2593
  • کد خبر : 3899