عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست شورای اسلامی شهرفاضل آباد با شوراهای دانش آموزی


نشست شورای اسلامی شهرفاضل آباد با شوراهای دانش آموزی

نشست شورای اسلامی شهرفاضل آباد با شوراهای دانش آموزی

 نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار فاضل آباد با رؤسای شوراهای دانش آموزشی کلیه مدارس و مقاطع تحصیلی شهر فاضل آباد به مناسبت 9 اردیبهشت ماه روز شوراها و سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی ( ره ) مبنی بر تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا در محل دفتر شورای اسلامی شهر برگزار گردید .

 به گزارش روابط عمومی شهرداری فاضل آباد، دیلم کتولی رئیس شورا ضمن تبریک روز معلم و کار و کارگر و روز شوراها درخصوص اهمیت شور و مشورت از دیدگاه قران و آموزه های دینی و نیز جایگاه شوراها در قانون اساسی جمهوری اسلامی و اثرات و ثمرات تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا ، اهمیت شورا و مشارکت همه جانبه در آموزش و پرورش و نیز نقش شوراهای دانش آموزی بعنوان یکی از ارکان تعلیم و تربیت مطالبی را بیان کرد.

وی ، خودباوری و اعتماد به نفس ، توسعه قدرت تصمیم سازی ، تعامل افکار و اندیشه ها ، حس مسئولیت پذیری ، کسب مهارت ابراز عقیده و ارائه نظرات ، تقویت و توسعه فعالیتهای گروهی ، تمرکز واگذاری نقشهای مسئولیتی و ... را از اثرات تشکیل شوراهای دانش آموزی دانست.

 سپس هریک از رؤسای شوراهای دانش آموزی در فضایی صمیمی نقطه نظرات خود را در راستای شوراهای دانش آموزی و فعالیتها و برنامه ها و کمیته های متشکله و نیز پیشنهادات و سؤالات خود پیرامون همکاریهای مشترک و نیز امور شهر و شهرداری را بیان نمودند.

 در ادامه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردارفاضل آباد پیرامون موضوع شوراها و شوراهای دانش آموزش و نیز مطالب مطروحه توسط رؤسای شوراها و نیز سؤالات آنان در راستای وظایف شهرداری و شوراهای اسلامی و نحوه همکاری متقابل بیانات ، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

شهردار فاضل آباد اعلام آمادگی کرد فعالیتهای شاخص شوراهای دانش آموزی و نیز پیشنهادات آنها را از طریق سایت شهرداری و شورای اسلامی انعکاس یابد.

در پایان نیز نظر به سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم کتاب تعلیم و تربیت در اسلام شهید استاد مرتضی مطهری بعنوان هدیه تقدیم رؤسای شوراهای دانش آموزی گردید.

 

نشست شورای اسلامی شهرفاضل آباد با شوراهای دانش آموزی


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .